Rover 600 Predator Kit - Leren interieur
Rover 600 Predator Kit - Leren interieur
hey mensen,
Enig idee hoeveel een de predator kit voor een rover 620 zou moeten kosten? en hoeveel t spuitwerk ongeveer kost?
Ook probeer ik al een tijd tevergeefs leren interieur te vinden voor mn 620 maar dat wil ook al nie lukken :D
Iemand nog tips voor zowel interieur als voor de kit? en eventueel prijzen?
Er is vast iemand die me kan helpen,
Enig idee hoeveel een de predator kit voor een rover 620 zou moeten kosten? en hoeveel t spuitwerk ongeveer kost?
Ook probeer ik al een tijd tevergeefs leren interieur te vinden voor mn 620 maar dat wil ook al nie lukken :D
Iemand nog tips voor zowel interieur als voor de kit? en eventueel prijzen?
Er is vast iemand die me kan helpen,
- pagan
- MG-R Freak
Als je even geduld hebt kan ik je een grijs lederen interieur bezorgen met airbag ed. Maar dan moet je ff geduld hebben. Ik heb zelf 250€ betaald voor een interieur zonder zetels of airbag, dus prijs weet ik zo nog niet.
Predator set kostte me um ik weet t niet meer eigenlijk. Moet je eens bij Cartrend vragen. Spuitwerk was ik in totaal zo'n 800 a 1000€ kwijt denk ik (zaten wel nog wat andere werkjes bij).
Grttz, Pagan
Predator set kostte me um ik weet t niet meer eigenlijk. Moet je eens bij Cartrend vragen. Spuitwerk was ik in totaal zo'n 800 a 1000€ kwijt denk ik (zaten wel nog wat andere werkjes bij).
Grttz, Pagan

of op marktplaatsbij auto onderdelen (honda accord)Mhazeu schreef:Ik heb hun gemaild, aangezien ik het zelf niet zie?
misschien kijk ik zo scheef ernaast. misschien iemand die dan
ook prijzen kan vertellen? Ik zie de set op andere site's staan voor
de 200 alleen ik zoek hem voor een 600
daar heb ik een voorbumper achterbumper en sideskirts besteld!!
maar dan heb ik de (fat)bodykit.

moet je wel iets aanpassen