Brandstof besparen???

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Royke

Brandstof besparen???

Bericht door Royke »

Kent iemand dit product ?:

BRANDSTOF BESPAREN MEER PRESTATIE UIT UW VOERTUIG HALEN?
Brandstof is duur! Wij hebben een product dat zorgt voor een betere menging van lucht en brandstof en daardoor een betere verbranding. Door deze menging van lucht/brandstof (diesel, benzine en gas) wordt een motor een stuk krachtiger en kan hij een stuk zuiniger worden. U zult aan uw Rover snel merken dat de auto soepeler en rustiger loopt. Het onderhoud wordt goedkoper (b.v. bougies gaan langer mee). Deze techniek is bekend in tuning-wereld. Alles is daar gebaseerd op de juiste verhouding brandstof, lucht, snelheid en tijd.
Op dit product zit 3 maanden “geld retour” garantie.
Nieuwsgierig? E-mail g.vanveldhuizen@chello.nl

Wat zou dit zijn, en zou het werken??
sjon

Bericht door sjon »

Het zal wel net zoiets zijn als dit linkje en ga dan naar Wie ändert sich der Kraftstoffverbrauch?

voor de MG prijzen zie: prijslijst

Het lijkt heel erg interessant zeker omdat ze aangeven dat je auto er 20% zuiniger van kan worden.
wangson

Bericht door wangson »

Gewoon chiptuning? ECU herprogrammeren :?:
Of zie ik dit verkeerd :?: :mrgreen:
sjon

Bericht door sjon »

Volgens mij gebruiken ze voor de ECO Tuning ook gewoon een chip maar misschien dat iemand anders daar meer zekerheid over kan geven?

En misschien dat iemand het volgende stukje even naar goed begrijpbaar Nederlands kan vertalen?
Durch das CHIP Tuning wird der Kraftstoffverbrauch nach DIN 70030 (Stadtzyklus, Konstantfahrt bei 90 und 120 km/h) den Serienwerten entsprechen, bei niedertouriger Fahrweise teilweise darunter.
Laatst gewijzigd door sjon op ma mar 06, 2006 6:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

Opschakelen op het toerental van meeste koppel-15% en je zal minder verbruiken.
Royke

Bericht door Royke »

Maar, deze meneer bied een product aan dat je in je benzine-tank gooit, volgens mij.

Want het lijkt mij dat je niet voor €40 euro een chip hebt, ofwel?

Het klinkt wle intressant,

ik zal nog eens navragen wat dit product inhoud.

Greetz
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

lijkt me sterk dat je met een toevoeging aan de brandstof zuiniger gaat rijden. Bovendien is dit dan niet na een keer je tank leegrijden verdwenen??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Er wordt niet eens gezegd wat het is. Ik krijg dat altijd veel wantrouwen over dat soort dingen.
Er zijn toevoegingen die er voor zorgen dat je benzine iets beter verbrand en additieven voor je olie om minder wrijving in de motor te hebben maar die kunnen samen misschien 5% minder verbruik op leveren en dan kun je mogelijk net de kosten van de aanschaf van de additieven er uit halen.

Om de motor echt zuiniger te laten worden, moet je er voor zorgen dat je of minder vermogen nodig hebt :mrgreen: of armmengselmotoren 8).
Zelfs door chiptunen 20% minder is echt veel. Ze spreken ook over een vaste ritcyclus en daar word de motor minder belast als wat de mensen in de praktijk doen. Dan kan ik ook beweren dat ik 20% zuiniger ben ;)
Plaats reactie