Rover 200 klappertje!! Heeft iemand onderdelen??
Heyy!!
ik ben voor de onderdelen rond de 550 euro kwijt.
De koplampen waren inderdaad vrij duur maar ik heb ze 2e hands dus viel wel weer mee
Maar heb nu bijna alles spullen en nu moet alles naar de plaatwerken en spuiter dus ben benieuwd wat dat gaat kosten
iemand een idee hoeveel dat zou kunnen worden ?
ik ben voor de onderdelen rond de 550 euro kwijt.
De koplampen waren inderdaad vrij duur maar ik heb ze 2e hands dus viel wel weer mee

Maar heb nu bijna alles spullen en nu moet alles naar de plaatwerken en spuiter dus ben benieuwd wat dat gaat kosten

Heyy Roverfreaks!!!
Mijn Rovertje staat nu bij de plaatwerker/spuiter.
Ik heb bijna alle spullen morgen komt het fort en dat word naar de plaatwerker gebracht en dan is het wachten tot ze er klaar mee zijn!
Hoop snel want dan kan ik weer alles monteren en weer rijden
maar ja is afwachten nu! ben benieuwd!
Jullie krijgen pics als het klaar is!!
Mijn Rovertje staat nu bij de plaatwerker/spuiter.
Ik heb bijna alle spullen morgen komt het fort en dat word naar de plaatwerker gebracht en dan is het wachten tot ze er klaar mee zijn!
Hoop snel want dan kan ik weer alles monteren en weer rijden

maar ja is afwachten nu! ben benieuwd!
Jullie krijgen pics als het klaar is!!
Ik heb een motorkap, bumper, koplampen en kreukelzone 2e hands geregeld bij van noort.
En het front en de radiator heb ik nieuw besteld via een tuning bedrijf waar ik altijd kom en die heb dat geregeld voor me.
Dus zodoende! Hoop dat vandaag me front naar de plaatwerker word gebracht dan kunnen hun verder!! en dan alles nog spuiten!!
En het front en de radiator heb ik nieuw besteld via een tuning bedrijf waar ik altijd kom en die heb dat geregeld voor me.
Dus zodoende! Hoop dat vandaag me front naar de plaatwerker word gebracht dan kunnen hun verder!! en dan alles nog spuiten!!
Heyyy
Even up to date houden!!
Vandaag me smooth grill binnen gehad en had gelijk spiegels besteld en zijn ook binnen gekomen! (zie pic's)

Voor de rest is me front er bijna af en me nieuwe is gespoten en klaar om te monteren!
De rest van de onderdelen moeten nog gespoten worden maar hoop dat het eind volgende week klaar is en dan kan ik alles weer monteren!
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Even up to date houden!!
Vandaag me smooth grill binnen gehad en had gelijk spiegels besteld en zijn ook binnen gekomen! (zie pic's)

Voor de rest is me front er bijna af en me nieuwe is gespoten en klaar om te monteren!
De rest van de onderdelen moeten nog gespoten worden maar hoop dat het eind volgende week klaar is en dan kan ik alles weer monteren!
Ik hou jullie op de hoogte!!!
-
- The Big Boss
staat er weer netjes bij!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."