Ik dacht aanvankelijk dat het na het warm rijden over was, dit is dus niet zo. Als ik warm gereden ben en ik zet de auto even uit (ongeveer 30 sec, helemaal uit, steultel uit contact) En ik start weer dan is het vaak over.
Bij dealer A hebben ze hem uitgelezen (niets gevonden), contacten schoongemaakt maar ze hebben de keren dat ze hem startte er geen last van gehad. Vervolgens heb ik er de volgende rit gewoon weer last van.
Aangezien het een vaag probleem is belde ik eerst maar eens met dealer B, of ze uberhaupt wel raad weten met dit probleem aangezien uitlezen niets opleverd. Jawel hoor, hij vroeg hoeveel ik reed per dag (2x 20km) en of dat stadskilometers waren of niet. Hij melde mij dat het een erg vaak voorkomend probleem was, elke merk heeft er last van, een vuile motor en of stappenmotor.
Goed auto gebracht met goede hoop. Na veel gezeur (het duurde 2weken voor ze tijd hadden om er uberhaupt naar te kijken) komen ze alsnog met de mededeling: we kunnen niets vinden.

Het enige wat de man nog vertelde was dat hij de computer naar Engeland kon sturen en ze daar iets onduidelijks gingen doen. Kosten: 6 a 700 euro! Dat doen we mooi niet dus, veelste duur.
Ik begin intussen een beetje wanhopig te worden, en 60km/u rijden in je 3de versnelling zonder gas te geven is gewoon levensgevaarlijk (en dus rij ik ook niet meer op dit moment)

Nu mijn vraag, wat denken jullie nu wat er zou kunnen zijn?
Alle ideen zijn welkom en ik wil van alles checken wat jullie roepen