Helaas mijn Rover heb ik niet meer
Helaas mijn Rover heb ik niet meer
Hallo beste mensen,
eenmaal definitief terug in Nederland heb ik mijn Rover 200Vi ingeruild voor een Mini Cooper S (electric blue). Mijn Rover staat te koop bij Autobedrijf van Iersel voor 7950 euro. Alle specs zitten er nog in dus voor degenen die interesse hebben weten jullie dat hij te koop staat.
Groeten,
Tom
eenmaal definitief terug in Nederland heb ik mijn Rover 200Vi ingeruild voor een Mini Cooper S (electric blue). Mijn Rover staat te koop bij Autobedrijf van Iersel voor 7950 euro. Alle specs zitten er nog in dus voor degenen die interesse hebben weten jullie dat hij te koop staat.
Groeten,
Tom
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Re: Helaas mijn Rover heb ik niet meer
Jammer dat de VI het veld heeft moeten ruimen.
Een Cooper S is echter ook zeer leuk(al is hij nogal onpraktisch), heb je de 163 of de 170pk variant, en als het de nieuwe is heb je er toevallig ook een Chili-pakket op?
Een Cooper S is echter ook zeer leuk(al is hij nogal onpraktisch), heb je de 163 of de 170pk variant, en als het de nieuwe is heb je er toevallig ook een Chili-pakket op?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
welkom terug in NL!!!
jammer dat de VI weg is, maar toch een leuk alternatief gevonden
jammer dat de VI weg is, maar toch een leuk alternatief gevonden

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
De omstandigheden zijn ook wel belangrijk natuurlijk. Er zijn situaties waarin de oude sneller is. Maar in die situaties was een 60pk cooper ook sneller geweest. Denk aan mega-krappe dwars door de binnenstad ritjes.Frekkel schreef:en toch volstaan die 200 pk's niet om een goeie ouwe getunede Cooper S naar huis te rijden.
think about that
In alles behalve die situaties, wint een 200pk new mini met gemak van de oude.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
op circuit krijgt de nieuwe ook op zijn donder hoor118GTR schreef: De omstandigheden zijn ook wel belangrijk natuurlijk. Er zijn situaties waarin de oude sneller is. Maar in die situaties was een 60pk cooper ook sneller geweest. Denk aan mega-krappe dwars door de binnenstad ritjes.
In alles behalve die situaties, wint een 200pk new mini met gemak van de oude.
MG ZR S1800