[/img]P.S Kwam bij Van Noort ook nog twee gewaardeerde leden van het forum tegen, dutch vitesse en vriend uit hengelo, kwamen onderdelen halen voor hun project met hun 114. Ben zeer benieuwd naar het resultaat, zijn hier ook foto's van?
Kapjes velgen en Navigatie
Kapjes velgen en Navigatie
Zo hier nog ff een update. Ik heb zoals sommigen van jullie al opperden de kapjes van de mg zt velgen veranderd door originele rover doppen. Gelukkig had de rover zaak bij mij in de buurt te weten Minor motor cars nog een setje liggen. Niet echt goedkoop, 60 euro ex BTW. maar dan zijn ze wel van aluminium en niet van plastic, en het logo is geen sticker, maar echt verwerkt in de kap ( zie foto). Ook heb ik bij Van Noort een andere navigatie unit gehaald, en deze werkt echt als een speer. Richard was zo aardig om hem te installeren, en heeft me ook de originele passende cd erbij geleverd. Klasse mensen, klasse zaak.Nou dat was het weer, misschien in de toekomst nog een dubbele uitlaat of een zt spoiler, wie weet. Groeten Rebel.

[/img]P.S Kwam bij Van Noort ook nog twee gewaardeerde leden van het forum tegen, dutch vitesse en vriend uit hengelo, kwamen onderdelen halen voor hun project met hun 114. Ben zeer benieuwd naar het resultaat, zijn hier ook foto's van?