riem tussen de deur....

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
arthur623

riem tussen de deur....

Bericht door arthur623 »

Gisteren zat mijn gordel tussen de deur toen ik het portier dichtsloeg.

Nu is het schuifje dat constateert of de deur open of dicht zit afgebroken.

Gevolg; binnenlampje brand constant, op dashboard geeft ie aan dat er een deur open staat, en als ik hem op afsluit met cv springt het alarm er niet meer op.

weet iemand waar ik dit onderdeeltje kan vinden? Kzal zelf es aan de slag gaan met secondenlijm maar ik vreest dat dat niet werkt :roll:
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Ik zou even op de sloop kijken. Is het zo'n langwerpig schakelaartje? Dan kun je er ook 1 van een 200 in zetten. Misschien past er ook wel eentje van een honda op. Hier in Utrecht heb je daar bij Lage Weide een aantal sloopbedrijven waar je alles wel kunt vinden volgens mij... Ik zou gewoon ff rond gaan snuffelen en iets dat erop lijkt eraf schroeven voor een knaak en een bosje konthaar (maw. kost niks) :mrgreen:
arthur623

Bericht door arthur623 »

inmiddels met victor afgesproken dat ie er een naar me opstuurt;
kijk dat is nou tof!

update; inmiddels van victor ontvangen en geinstalleerd! nogmaals bedankt!
dread
MG-R Regular

Bericht door dread »

ja man heb ik dus ook al eens voorgehad. die gordel trekt niet zo goed meer op. die zetel zit ook zo dicht tegen de kant. Wel slim van victor om een voorraadje te hebben.
arthur623

Bericht door arthur623 »

ja die tweede hou ik lekker als reserve:P
Hennerie

Bericht door Hennerie »

ik ben naar mijn garage geweest [geen rover dealer ofzo] en deze kon ze gewoon bestellen. Inzetten was simpel, of het origineel is weet ik niet, maar het werkt. Kostte alleen 20.95 dat is de mindere kant. Ik denk dat deze schakelaars opzich nog wel gewoon te verkrijgen zijn.
arthur623

Bericht door arthur623 »

leve victor!
Plaats reactie