1) Wat is de ideale bandenspanning (heb ergens gelezen 1.8 bar voor en 2.0 bar achter, klopt dat ?)
2) waar kan ik goedkoop originele MGF vloermatten krijgen
3) Wat is nu de ideale brandstof voor de MG: euro 95 loodvrij, euro 95 V-power (of andere alternatieven daarvan bij andere benzinepompen), of euro 98 (super of superplus) ?
4) Bij het stationair draaien maakt de VVC een ratelend (niet hard, maar naar mijn inzien te hard) geluid. Volgens de dealer kan het geen kwaad, maar weet iemand een oorzaak of hoe dit te verhelpen.
5) ik ben redelijk tevreden over mijn dealer in Leiderdorp (autohome), maar het moeilijk dichtgaan van mijn portier links als gevolg van het opnieuw aanbrengen van een deurgeleider en de schade ontstaan aan de binnendeur als gevolg van het harder moeten dichttrekken van de deur valt volgens de dealer buiten de garantie. Heeft een ervaringsdeskundige een tip op dit gebied om het toch vergoed te krijgen, het is namelijk schade als gevolg van een reparatie
6) Mijn binnenspiegel is kapot, bleek later met plakband vastgeplakt te zijn aan de achterzijde (uit het zicht). Weet iemand waar ik goedkoop een nieuwe spiegel kan kopen.
7) ik heb geen instructieboekje bij de auto. Via de dealer heb ik het niet kunnen krijgen / bestellen, heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen.

9) klopt het dat een cabrio niet door de wasstraat kan. Bij een eenmalige poging kwam er aan beide zijde van het dak fors veel water naar binnen.
10) wie heeft er te koop / aangeboden een hardtop voor mijn MG-F in Britisch Racing green of waar kan ik daar goedkoop aan komen.
Met vriendelijke groet,
Dimitri Helleman, arts