Hoe zit dat met die stoelen ??

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Charger67

Hoe zit dat met die stoelen ??

Bericht door Charger67 »

In mijn Rover 827 Vitesse, zitten electrisch verstelbare stoelen, alleen weten ze dat zelf blijkbaar nog niet Afbeelding, want er is geen beweging in te krijgen, is daar een bepaalde procedure voor ?, lijkt mij toch alleen maar een questie van op de knopjes drukken Afbeelding
Ik heb onder de stoelen gekeken, en daar zitten 10 ampere zekeringen, deze zijn heel, kan ik ergens anders nog naar zoeken ?, is er wellicht een bekende storing ? Afbeelding
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Re: Hoe zit dat met die stoelen ??

Bericht door The Flying Dutchman »

Charger67 schreef:In mijn Rover 827 Vitesse, zitten electrisch verstelbare stoelen, alleen weten ze dat zelf blijkbaar nog niet Afbeelding, want er is geen beweging in te krijgen, is daar een bepaalde procedure voor ?, lijkt mij toch alleen maar een questie van op de knopjes drukken Afbeelding
Ik heb onder de stoelen gekeken, en daar zitten 10 ampere zekeringen, deze zijn heel, kan ik ergens anders nog naar zoeken ?, is er wellicht een bekende storing ? Afbeelding
Het grote probleem met alle 800's is dat de solderingen over het algemeen niet echt lekker zijn. Dus om te beginnen het zekeringenpakket er uit halen en opnieuw solderen. Mocht dit niet helpen dan de lijnen terugvolgen en kijken of er uberhaupt wel spanning aanwezig is op de juiste plekken.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Charger67

Bericht door Charger67 »

Ik zie dat ik deze nog niet heb afgemeld, waarschijnlijk kan ik het ook beter niet doen, want ik schaam mezelf heel diep :oops:
Wat is het geval, de achterruit was vuil, dus ik druk op het knopje op het dashbord, zie ik ineens nog een knopje zitten, verscholen achter de stuurrand, met een opdruk van een stuur met een kruis erin, en jahoor, knopje indrukken en de console van de electrische stoelen treedt in werking... en alles doet het, toch maar is opzoek naar een handleiding.
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Hij's fijn. :rofl:
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding