Is het wel een Si? Als het geen Si is dan heeft 'ie volgens mij ook geen verwarmde spiegels...
Maar goed, die van mijn 216GTi gaan tegelijkertijd met de achterruitverwarming aan en dat merk je direct: ijs/water/condens is binnen een paar minuten weg
Bij m'n broer z'n 416 zit daar het knopje voor de gas-installatie. Dus of dat knopje zat er standaard niet in, of ze hebben 't doorgelust waardoor de spiegelverwarming het nu altijd doet.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
mmm, zal wel weer een optie geweest zijn die de vorige eigenaar niet nodig vondt. Na ja, is ook niet echt nodig, maar alle extra opties zijn natuurlijk welkom. Want meer is beter
Dutch Vitesse schreef:Waarom scheelt dat in het zicht naar achteren???? gewoon net als je voorruit ff krabben als er ijs op zit.
Krab jij condens en regen er ook af dan? Trouwens ook als je ijs eraf krabt dan blijft het zicht daarna vaak slecht (wazig). Als je ze verwarmt dan druipt al het ijs/water/condens er vrijwel direct af, zodat je vrijwel volledig "schone" spiegels hebt en dus een beter zicht naar achteren. Zeker tijdens heftige regenval scheelt het aanzienlijk!
Ik heb ook een 416SI met G3, dus ik verwacht dat ze dat schakelaartje bij mij ook weg hebben gehaald om die lpg-schakelaar daar te plaatsen. Bij ingeschakeld contact staat er al spanning op de spiegels (Helaas is de rechterspiegel wel kapot)
Spiegelglaasje voor een 416 kost geloof ik iets van 56 euro ex btw bij de dealer.