zakken
zakken
best mensen ik ben sinds kort in het bezit van een rover 111 l nu is mijn vraag iedereen verteld me dat je zoon auto kunt laten zaken door lucht of dergelijke der uitlaten nu is mijn vraag hoe of wat zit dat in elkaar ken ik dat zelf of moet daar voor naar een dealer en hoe ver kun je hem laten zaken.
nog een vraag je weten jullie misschien wat voor steek van zoon auto heeft velgen wel te verstaan met vriendelijke groet pascal
nog een vraag je weten jullie misschien wat voor steek van zoon auto heeft velgen wel te verstaan met vriendelijke groet pascal
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Hoi Pascal welkom op dit forum, het is wel een beetje jammer dat je de twee meest gestelde vragen m.b.t. de Rover 100 meteen opnieuw stelt.
Het antwoord op je vragen kun je dan ook vinden als je gebruikt maakt van de zoek functie.
Het antwoord op je vragen kun je dan ook vinden als je gebruikt maakt van de zoek functie.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Why....?Striker schreef:Let maar niet op 118GTR hoor, verder is hij heel vriendelijk.
Zo'n functie zit er toch niet voor niets? Lijkt me zeer zinnig een een geval als dit.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Welkom Pascal! Hebbie ook foto's?
@ Striker: Gas eruit laten lopen? Moet je dan het membraan doorprikken of zo?
Lijkt me een beter idee om er wat vloeistof uit te laten lopen, maar eh dat wordt vaak afgeraden omdat de ophanging dan dan over het algemeen sneller slijt en je auto een soort half stugge stuiterbal wordt.... 
Waarschijnlijk word ik nu ook gebokt door 118GTR, dus bij deze alvast mijn excuses voor het niet lezen van oudere posts hierover :P

@ Striker: Gas eruit laten lopen? Moet je dan het membraan doorprikken of zo?


Waarschijnlijk word ik nu ook gebokt door 118GTR, dus bij deze alvast mijn excuses voor het niet lezen van oudere posts hierover :P
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Omdat het geven van een antwoord op zijn vragen je waarschijnlijk minder tijd had gekost dan het betoog dat je nu hebt beschreven118GTR schreef:Why....?
Zo'n functie zit er toch niet voor niets? Lijkt me zeer zinnig een een geval als dit.

Maar je hebt gelijk hoor, de zoekfunctie zit er niet voor niks.