verlagingsset 216TC
verlagingsset 216TC
mensen, ik MOET nu toch echt een verlagingsset hebben voor mijn 216 coupé, heb bij diverse bedrijven etc. in mijn directe omgeving gevraagd, maar velen zeggen dat ze ze niet kunnen leveren :S
weten jullie adressen die dat WEL kunnen?? heb het geld nu namelijk bij elkaar dus wil nu wel eens wat aanschaffen :P
alvast bedankt, marc.
weten jullie adressen die dat WEL kunnen?? heb het geld nu namelijk bij elkaar dus wil nu wel eens wat aanschaffen :P
alvast bedankt, marc.
misschien kunnen we samen wat uit engeland laten komen, ik heb nu een set eronder maar da's niet de goede (is nu maar 25mm verlaagd) en ben ook weer opzoek naar betere...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
kijjk anders es op www.marktplaats.nl ; www.speurders.nl of www.ebay.nl daar vind je ook wel es advertenties over verlagingsveren..
Groeten, Gerald.
Groeten, Gerald.
Ik heb al andere dempers dus ik heb alleen veren nodig.
Ik wil een set van GMAX omdat dit de enige set voor de Coupe is die specifiek voor de 1.6 motoren berekend is (dit ivm gewicht van het blok, alu tegenover gietijzer van de 2.0)
Ik wil een set van GMAX omdat dit de enige set voor de Coupe is die specifiek voor de 1.6 motoren berekend is (dit ivm gewicht van het blok, alu tegenover gietijzer van de 2.0)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
hebben jullie geen problemen met de downpipe aka voorpijp? mijn 220 tc is nog niet eens verlaagd maar ik moet al over een drempel heen net als een super verlaagde auto! dat is toch niet normaal..... is er ook iets aan te doen... ik wil mijne 35mm verlagen maar dat is het helemaal een probleem met de downpipe!