verlagingsset 216TC

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Coupe16v

verlagingsset 216TC

Bericht door Coupe16v »

mensen, ik MOET nu toch echt een verlagingsset hebben voor mijn 216 coupé, heb bij diverse bedrijven etc. in mijn directe omgeving gevraagd, maar velen zeggen dat ze ze niet kunnen leveren :S

weten jullie adressen die dat WEL kunnen?? heb het geld nu namelijk bij elkaar dus wil nu wel eens wat aanschaffen :P

alvast bedankt, marc.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

misschien kunnen we samen wat uit engeland laten komen, ik heb nu een set eronder maar da's niet de goede (is nu maar 25mm verlaagd) en ben ook weer opzoek naar betere...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Coupe16v

Bericht door Coupe16v »

ja goed id man! :) moet wel goed spul zijn, als je het doet, doe het goed ;) ken jij adressen daar??
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

kijjk anders es op www.marktplaats.nl ; www.speurders.nl of www.ebay.nl daar vind je ook wel es advertenties over verlagingsveren..
Groeten, Gerald.
220coupeturbo

Bericht door 220coupeturbo »

Willen jullie ewen complete set met shocks of alleen de veren??
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Ik heb al andere dempers dus ik heb alleen veren nodig.

Ik wil een set van GMAX omdat dit de enige set voor de Coupe is die specifiek voor de 1.6 motoren berekend is (dit ivm gewicht van het blok, alu tegenover gietijzer van de 2.0)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Coupe16v

Bericht door Coupe16v »

jaa GMAX hek ook van gehoord, hebben ook eigen site :D maar is dat nog een beetje goed spul dan ?! ik bedoel...of het nou minder kost of meer, het moet gewoon een goede set zijn, niet zo'n set van 3 maanden rijden en het word een dweil zegma ;)
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

met veren kan nooit veel mis zijn, schokdempers wel

maar nogmaals, GMAX is de enige die een goeie set voor een 1.6 Coupe heeft dusja.....
auditurbo

Bericht door auditurbo »

hebben jullie geen problemen met de downpipe aka voorpijp? mijn 220 tc is nog niet eens verlaagd maar ik moet al over een drempel heen net als een super verlaagde auto! dat is toch niet normaal..... is er ook iets aan te doen... ik wil mijne 35mm verlagen maar dat is het helemaal een probleem met de downpipe!
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Geen probleem, ik ga rustig over de drempels :)

Ik kan er harder mee over de drempels dan mn 114 hiervoor!
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik ook maar mijn 114 lag dan ook 6cm boven de grond :P:P
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Schokdempers aan het eind van hun latijn zodat ze doorslaan???
Kan natuurlijk heel goed met een auto van 10 jaar oud.

@Mark

alleen aan de voorkant????
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

mja hij was niet indivualised dus achter stond hij nog iets hoger :P maar laag genoeg om met de uitlaat een drempel te raken als je er overheen ging :evil:
Plaats reactie