114GTi versnellingsbakprobleem.

111 114 Metro Mini
Rene

Bericht door Rene »

Dat weet ik ook niet daarom was mijn vraag of dat iets simpels was of niet...
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Nou je vroeg of het makkelijk was op te lossen, nou dat is het....vervang de bak :mrgreen:

Dat gaat toch altijd gemakkelijker, dan de huidige bak openmaken fixen en terug plaatsen.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma jan 23, 2006 2:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Eens, je kunt beter een hele (goed werkende) bak ergens kopen dan je huidige opentrekken om er vervolgens achter te komen dat het niet (op een eenvoudige manier) te fixen is -wat wsch. het geval is- en je toch een nieuwe nodig hebt. 100 euro lijkt me toch niet al te duur in dit geval. Gaat wel wat tijd in zitten alleen..... :beuh:
Rene

Bericht door Rene »

Was mij uit de eerdere posting van 118GTR niet echt duidelijk .. maar nu wel dus..
Nadeel is wel dat die man niet op biedinge onder de Eu 250,- reageerd dus ALS ik hem al voor dat bedrag zou halen gaat het me iets te veel kosten voor mn projectje als ik er ook nog een andere bak onder moet hangen...
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

250 euro? :shock: Daar kun je een hele loop of sloop GTi voor krijgen!
Ik zou die kerel de vinger geven :twisted:
Rene

Bericht door Rene »

@Pipmastah216GTi: Je begrijpt niet helemaal mijn bedoeling, het is voor mij een projectje wat leuk moet blijven... Heb nog een hypotheek en een allimentatie te betalen ook..
Overigens ...
250 euro? Daar kun je een hele loop of sloop GTi voor krijgen!
Ik zou die kerel de vinger geven
over wie heb je het nu?
Als het tegen mij bedoelt is: je snapt blijkbaar niet dat er ook mensen zijn die verplichtingen hebben en niet meer bij mammie thuis wonen...
Plaats reactie