Nope, geen 160, een ZR105.
En inderdaad rechtsgestuurd.
Zo te zien erg hard van rechts aangereden. (geen boom)
Bevestiging aan de rechterkant geheel losgeslagen.
Heel het voorgedeelte is ca. 45 graden gedraaid.
Blok en bak volledig verwoest.
Ook het dashboard + de voorstoelen zijn verwrongen/ vervormd.
Overige delen zijn eigenlijk nog verbazend genoeg in goede staat.
Zag trouwens nog iets anders bij een schadebedrijf:
Let even op foto 2. (geheel in 2 delen)
Wist niet dat zoiets weer tot 1 geheel kon worden gemaakt.
Of is dit zo'n auto waar je eigenlijk liever niet in wilt rijden???
Dit is ook de reden dat het kenteken wordt ingevorderd bij een dergelijk ongeluk.
Deze auto moet worden geherkeurd, en dat zou opzich net zo zwaar moeten zijn als als voor een fabrieksauto. Een las is ook vaak sterker dan het originele plaatwerk. De kans is dan ook best wel aanwezig dat hij over een aantal jaar wordt doorverkocht aan een club-lid.
Wel blijft het vrij klote dat de kans dat er "iets" rammelt een stuk groter wordt, en ook dat het vaak net niet helemaal goed past, waardoor er meer spanning op bijvoorbeeld voorruit staat waardoor deze kan barsten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine