Uitdeuken? Wat kost dat? Kan ik het zelf?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Pipmastah216GTi

Uitdeuken? Wat kost dat? Kan ik het zelf?

Bericht door Pipmastah216GTi »

Hey hai,

Een tijdje terug is een of andere halve zool met een camper tijdens inparkeren ongeveer dwars door mijn auto gereden (beetje overdreven misschien), waardoor mijn rechtervoorscherm er nogal zielig uitziet. :cry:

Op zich is het niet een hele erge deuk, maar je ziet hem wel goed, want hij zit vlak achter m'n richtingaanwijzer (echt zo'n krater)...

Weet iemand hoe ik dat het goedkoopst kan oplossen? Ik kan natuurlijk zelf het scherm eraf halen en dan met een hamertje erop gaan tikken of zo, maar dan wordt het straks zo'n puist :mrgreen:

Misschien een goedkoop schade herstelbedrijf/blikslager oid?
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

je kunt er mee naar een schadeherstel bedrijf gaan. als je geluk hebt kunnen ze uitdeuken zonder spuiten, dat kost je bijna niets. alleen als ze moeten spuiten gaat het in de kosten lopen. dus eerst even vragen of het zonder spuiten kan, dan valt het enorm mee.

zelf zou ik er niet aan beginnen, zoals je al zegt: waarschijnlijk sla je de deuk de andere kant op en krijg je idd een puist op je scherm, dat wil je niet.

gewoon ff ergens langs gaan, o.a. Care (je weet wel, van DGB) kan dit voor je doen. Heb ik de mijne ook ff laten doen, kostte me alleen een zak drop.

Mark
Plaats reactie