spruitstuk voor rover 214si
- mulder83
- MG-R Addict
spruitstuk voor rover 214si
ik wou even vragen of iemand hier toevallig weet of er voor mijn rover 214si een spaggheti spruitstuk te krijgen is, ben al tijdje op zoek maar door de meeste merken worden ze niet gemaakt.
hoop dat iemand hier wel een merk weet die ze in hun assortiment heeft.
we lliefst een 4-2-1.
dacht dat wel zelfde als honda zou zijn maar zit toch verschil in de aansluiting helaas
Jelle
hoop dat iemand hier wel een merk weet die ze in hun assortiment heeft.
we lliefst een 4-2-1.
dacht dat wel zelfde als honda zou zijn maar zit toch verschil in de aansluiting helaas
Jelle
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
WTF, betaal jij 3000euro voor de revisie van een 1.4 blok.mulder83 schreef:ok thanks voor de info wordt helaas niks eerste paar maanden revisie van mijn motor incl lichte motortuning heeft me weer 3000 euro teruggezet.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- mulder83
- MG-R Addict
was ook niet helemaal de bedoeling.
grootste probleem was de kop die werd uitbesteedt en hadden een prijs van 100 verwacht maar door kleppen en nog een paar dingen kreeg ik een rekening van 500 euro plus de kopbouten daar deze maar 2 x gebruikt kunnen worden weer hondert xtra.
maarje eerst even inrijden en kijken wat hij doet, moet volgens garage kleine 15 pk meer hebben. dus ong 125 nu met heel veel koppel als het goed is, maar moet een keer op de rollerbank ermee.
heb nu wel nieuwe koppakking 800 bij garage, koppeling 500 bij garage en distributierien en paar pktjes.
dus normaal was je wel meer kwijt geweest, maar vind wel zonde 3000 voor een 1.4en ong 125 pk, terwijl je er 160 voor had kunnen hebben.
Jelle
grootste probleem was de kop die werd uitbesteedt en hadden een prijs van 100 verwacht maar door kleppen en nog een paar dingen kreeg ik een rekening van 500 euro plus de kopbouten daar deze maar 2 x gebruikt kunnen worden weer hondert xtra.
maarje eerst even inrijden en kijken wat hij doet, moet volgens garage kleine 15 pk meer hebben. dus ong 125 nu met heel veel koppel als het goed is, maar moet een keer op de rollerbank ermee.
heb nu wel nieuwe koppakking 800 bij garage, koppeling 500 bij garage en distributierien en paar pktjes.
dus normaal was je wel meer kwijt geweest, maar vind wel zonde 3000 voor een 1.4en ong 125 pk, terwijl je er 160 voor had kunnen hebben.
Jelle