aanrijding 5-12

214 216 218 220 25
Plaats reactie
razorclaw

aanrijding 5-12

Bericht door razorclaw »

We waren van plan om eens lekker te gaan vertoeven bij centerparks.

Dus hup spullen ingepakt, 2 honden mee (bordeaux dogue) kind vriendin en koffer enzo, alles in de kleine 214Si'tje.

eindelijk op weg rijden we op de A10 afslag A1. er was al kans op file- vorming.. en jullie raden nooit wat er toen gebeurde :(
.....

KABOEM!!! :shock:

hier ff 1 foto:....sniff

Afbeelding

zo te zien is de dwarsbalk ofsjo iets helemaal krom, zal wel gericht moeten worden.
En had ik net zulke mooie lichten erop zitten :evil:

Morgen breng ik em weg naar een schade bedrijf . ff kijken of het gerepareerd kan worden, of dattie total loss verklaard word.

Als ie total loss verklaart wordt heb ik nog wat onderdelen voor de liefhebbers :(

Hier een paar onderdelen te koop wat ik eraf heb gehaald.

-standaard achterlichten bj '96. doe een goed bod.
-midden arm steun. ( richt prijs € 100,00 incl. vezendkosten)

Als je nog meer onderdelen nodig hebt hij staat in Blokker
Demontage bedrijf De Ooijervaar in blokker ( vlakbij hoorn nh )
Laatst gewijzigd door razorclaw op wo dec 28, 2005 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Oei, dat ziet er niet best uit.
Verder gelukkig geen lichamelijke of psychische schade, begrijp ik.
Alleen achter schade of ook voorschade

Heb er hier wel een paar langs zien komen met minder schade, die bijna of helemaal 'total loss' verklaard werden.
Bijv. die van Striker of die van Lex....

Denk dat dit behoorlijk in de papieren gaat lopen als het gerepareerd moet worden.
razorclaw

Bericht door razorclaw »

nope gelukkig geen letsel aan de in zittende en gelukkig ook geen schade aan de voorzijde :|
tummeke

Bericht door tummeke »

Dit lijkt idd een total loss geval te worden :(

Achterkant is heel kostbaar om te repareren :(

klote man.. :|
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Pff, dat komt me wel heel bekend voor :(.

Mijn auto had idd minder schade dan dit en werd net niet total-loss verklaard, dus ik ben bang dat dat hier wel het geval zal zijn :?.

Gelukkig zijn jullie er allemaal goed uit gekomen (de hond zat hopelijk niet in de kofferbak? ).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
razorclaw

Bericht door razorclaw »

nee gelukkig niet..de 2 honden zaten op de achterbank samen met mijn vriendin ..gezellie met z'n 3'tjes :P
lex

Bericht door lex »

Dat is mooi klote zeg, gellukig alleen maar blikschade. Veel succes met de schade afhandeling.
tummeke

Bericht door tummeke »

Mocht het helpen, ik heb nog wel een hoop onderdelen liggen van de ZR, voor de achterkant.. Eventueel heb ik mijn achterbumper nog over ook..

Dus mocht je het willen/mogen maken, kan ik je wel goedkoop aan materiaal helpen..
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Nu het toch over schade gaat, heb vanochtend vroeg een hoge stoep over het hoofd gezien tijdens het achteruitrijden, waardoor me bumper geschaaft is. Is er een andere mogelijkheid om mijn bumper te repareren zonder te spuiten?
Laatst gewijzigd door Sn00ky-g op ma dec 12, 2005 2:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

klote voor je!! gelukkig alleen maar blikschade.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
tummeke

Bericht door tummeke »

Sn00ky-g schreef:Nu het toch over schade gaat, heb vanochtend vroeg een hoge stoep over het hoofd gezien tijdens het achteruitrijden, waardoor me bumper geschaaft is. Is er een andere mogelijkheid om mijn bumper te repareren zonder te spuiten?
Als het niet te erg is, kunnen ze het er soms uitpolijsten.. Maar gezien het plastic is, en het wel flinke krassen zullen zijn, zal er weinig anders opzitten dan spuiten..
Double_V

Bericht door Double_V »

@razorclaw:

Ziet er idd niet lekker uit, kl*te voor je man..

Zat er iemand achter je te slapen ofzo??
gekske

Bericht door gekske »

Idd erg klote voor je zo erg zag die focus er niet uit toen mij hetzelfde overkwam alleen was ik de dader. Focus stond stil zonder op de rem te staan had het niet in de gaten auto van pa in de kreukels dus zo snel gebeurd het
Ramses

Bericht door Ramses »

Fixe buts kerel, hopen dat ze het fixen kunnen...
speed

Bericht door speed »

hoop maar dat er een goede verzekering is, want die ziet er niet lekker uit. succes met de afhandeling.
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

VEEL SUCCES MET DE AFLOOP
Plaats reactie