Poging - Woofer grill

Plaats reactie
PatrickT

Poging - Woofer grill

Bericht door PatrickT »

Ik kreeg laatst een ID om zelf een woofer grill te maken van het MG logo, dus ben ik er toen ook maar gelijk aan begonnen.

Na wat prutsen kreeg ik dit op papier:
Afbeelding

Copie ervan gemaakt:
Afbeelding

Blank staal gekocht, en wat uurtjes later had ik dit ( gelijk in de ondergrondlak gezet ):
Afbeelding

De steunbalken voor de letters zwart gespoten, en de rest zilver:
Afbeelding

En uiteindelijk op me woofer geplaatst:
Afbeelding

Maar wat vinden jullie er nu van? want eerlijk gezegd vind ik het zelf niet echt mooi. Het oogt zo druk. Dus waarschijnlijk gaat hij er weer vanaf :oops:

ach ja... een mens moet bezig blijven he :)

grt,
Patrick.
216 driver

Bericht door 216 driver »

Het oogt zo druk door die steunbalken voor de letters denk ik, je had ze beter vertivaal kunnen zetten die steunbalkjes.

Maar het ziet er wel erg gaaf uit hoor !! Hoe heb je dat allemaal gemaakt met een laser ofzo ? :mrgreen:
PatrickT

Bericht door PatrickT »

Gewoon met de handjes. blank stalen strips.. of hoe je dat ook noemt :) en dan meten, slijpen, lassen en schuren :) dus niet met een of ander machien/laser. ( zou wel tijd gescheeld hebben )

maar heb er ook al aan zitten denken om hem ( zonder pootjes ) tegen de wand aan te bevestigen. waar nu dat net zit.
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Het "midden-puntje" van de M zit te ver naar links misschien komt het daardoor. Ik denk dat IVM de motorruimte een subwoofer daar niet veel uithaalt. Als ik een subje in mijn F deed zetten kwam die denk ik tussen de stoelen te zitten. (een 8" woofertje moet net passen ?)
PatrickT

Bericht door PatrickT »

klopt wat je zegt over die M. maar of het daaraan zou liggen?
en van de suwoofer zelf merk ik voldoende hoor. er is duidenlijk verschil. met en zonder.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hmm misschien ligt t wel aan de kleur dat het zo druk lijkt t.o.v. de donkerdere kleuren, misschien is het te proberen om een groene kleur erbij te gebruiken? net ls in de X-power stickerset's e.d.
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

In 1 woord Geweldig! Ziet er schitterend uit 8) Knap werk!
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen:
In 1 woord Geweldig! Ziet er schitterend uit Knap werk!

ik sluit mij hierbij aan
Afbeelding
Double_V

Bericht door Double_V »

Knap stukje werk :!:

Ben wel benieuwd naar het effect...
(nu kan je iig alleen nog maar een klein tasje meenemen ... ;))
Plaats reactie