elektrische schema's

214 216 218 220 25
Plaats reactie
*p.e.t.e.r*

elektrische schema's

Bericht door *p.e.t.e.r* »

Goeiedag,
Ik heb een rover 214Si uit 1992. ik heb ff een vraagje kan iemand mij helpen aan een elektrisch schema van het brandstofsysteem en het motormanagement van deze auto. :?:

Type: Rover 214 Si
Bouwjaar: 1992
Motor: 1400 16v
aantal pk: 103pk
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

probeer de lokale roverdealer eens, die hebben als het goed is al die schema's liggen en zullen vast niet moeilijk doen als jij er ff een wil lenen of kopieren.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
*p.e.t.e.r*

dat is ook wel een optie maar dat gaat niet op de zondag. en ook is er geen rover dealer in de buurt bij mij en mn auto staat stil. maar toch bedankt voor je reactie.
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Hi Peter,

Staat 'ie stil omdat de computer het toevallig begeven heeft? Dat gebeurt op zich vrij vaak. Heb ik laatst ook bij een vriend met een Mitsubishi Galant :oops: gefixed. Daarvan was de computer letterlijk geroosterd (condens aan de binnenkant :shock:). Auto startte natuurlijk niet. Oplossing: Ff naar de sloop, computertje eruit, computertje erin en rijden maar!
*p.e.t.e.r*

het was achter af een bosting schakelaar. deze springt in als er kortsluiting op je fram gemaakt wordt. als deze uitspringt dan wordt de spanningstoevoer naar je brandstofpomp afgesloten. je hebt dan wel spanning op je zekeringen maar niet brandstofpomp. maar toch bedankt voor je reactie.
Plaats reactie