Liever de dealer???

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Bart-K
The Big Boss

Liever de dealer???

Bericht door Bart-K »

Ben vanmiddag ff bij van Noort geweest, had een sollicitatiegesprek in Breda en dacht ik ga ff langs. Was maar goed ook!!

Had vanmorgen weeral last van een aanlopende achterrem, hebben ze meteen verholpen en daarbij een schijf van de oude 216GTI van Martin's moeder gebrukt :lol:

Als de motor warm was startte hij altijd klote, bleek aan de bougies te liggen, waren helemaal naar z'n grootje :oops: (had de garage wel mogen vervangen dacht ik zo) Nu rookt ie ook niet meer zo bij het starten en heb ik weer al mijn vermogen :mrgreen:

Was tot nu toe eigenlijk heel tevreden over de dealer, maar vind dit toch wel erg slordig :cry: . Nu snap ik waarom velen van jullie niet vaak bij de dealer te vinden zijn!!

Wil niet zeuren maar moest mijn ontevredenheid gewoon ff delen ;)
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Dat is maar weer eens het bewijs he ;)

daarom gaan wij ook nooit naar een dealer voor onderhoud, het zijn grote afzetters en ze n**ien je bij het leven (ok er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar die zijn dan op 1 hand te tellen :| )

Ik ga volgende keer ook weer naar van Noort, ook als is het heel ver uit de buurt, dat heb ik er dubbel en dwars voor over ;)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

idd, valt mij vooral tegen omdat ik er part-time werk. Had er vertrouwen in dat het goed gebeurde...

bam
MG-R Core

Bericht door bam »

artemis schreef:Dat is maar weer eens het bewijs he ;)

daarom gaan wij ook nooit naar een dealer voor onderhoud, het zijn grote afzetters en ze n**ien je bij het leven (ok er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar die zijn dan op 1 hand te tellen :| )

Ik ga volgende keer ook weer naar van Noort, ook als is het heel ver uit de buurt, dat heb ik er dubbel en dwars voor over ;)
me2

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
tummeke

Bericht door tummeke »

Het is maar net wie je treft bij de dealer, het kan ook net iemand zijn die het wel netjes doet en er wel zin in heeft..

Maar meestal zijn ze niet zo nauwkeurig nee.. Maar dan wel de prijs rekenen voor het vervangen van de bougies bijvoorbeeld!

Gewoon zoveel mogelijk zelf doen, of bij blijven staan :) Of naar V noort ja :P
gekske

Bericht door gekske »

Dus Bart je eigen werkgever (toch?) belazerde je? Ik ga ook niet meer naar ehvn helaas roto is out of the picture alhoewel ze altijd aardig waren en me korting gaven op vanalles en nog wat (ex btw enzo) maar zoeken naar een hapering in de turbo het vervolgens niet opgelost hebben en toch 96 eu rekenen dat gebeurt me geen 2e keer. Mss ook eens bij van noort gaan kijken is niet zo ver van thuis thuis :D
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

@gekske: kan het niet echt belazeren noemen als een monteur het in zijn eigen tijd doet tegen zeer gereduceerd tarief. (iedereen vergeet weleens iets)

Maar ben idd zeer geneigd om voortaan naar van Noort te rijden, helemaal super zoals ze het vrijdag opgelost hebben. Ik kwam er gewoon binnenvallen en er werd meteen tijd voor gemaakt.
Ook werd er meegedacht in het kostenplaatje door oa het gebruik van een gebruikte remschijf. (wilde er geen fortuin meer aan uitgeven nu ik op zoek ben naar iets anders)

Plaats reactie