wie kan mij helpen
wie kan mij helpen
ik was aan het rondkijken om die stukjes in het dashboard te vervangen zodat je die carbon look krijgt, inplaats van dat ouwelullen hout.
Wie weet waar ik dit kan krijgen, en is het veel werk om zoiets dr in te zetten??
Groeten joep
Wie weet waar ik dit kan krijgen, en is het veel werk om zoiets dr in te zetten??
Groeten joep
en hoeveel ongeveer bedoel je met heel veel centjes??? niemand hier toevallig die nog zoiets te koop heeft? want e-bay daar doe ik niet aan.. geen idee hoe dat allemaal werk enz..tummeke schreef:t is weinig werk, maar het kost je heeel veel centjes :P
spul gaat voor woekerprijzen weg op ebay en is ongelooflijk geliefd..
Groeten Joep
-
- Moderator
- Contacteer:
op de streetfightershow in duitsland zag ik dat sommige spuiterijen het na kunnen spuiten.
Je moet dan echt dichtbijkomen om tezien dat het geen echt carbon is.
Dat zou je dan met je orginele hout kunnen laten doen.
maar 't zal waarschijnlijk niet goedkoop zijn.
.... ff tsjekku zouk zeggu
ennûh ... nóg niet bekend zijn met eBay??? ..... digibeet!
Je moet dan echt dichtbijkomen om tezien dat het geen echt carbon is.
Dat zou je dan met je orginele hout kunnen laten doen.
maar 't zal waarschijnlijk niet goedkoop zijn.
.... ff tsjekku zouk zeggu
ennûh ... nóg niet bekend zijn met eBay??? ..... digibeet!

You can go fast ... but I can go anywhere.
Dat carbonfolie is goed strak te plakken met een fohn en ziet er op het eerste gezicht netjes uit.
Maar als de zon er even op schijnt gaat het krimpen en ziet het er niet meer uit.
Je kan het ook spuiten.
Je hangt het gewoon op zijn kop (om te voorkomen dat er stof in je verf komt) en spuiten.

Mvg Bam.
Maar als de zon er even op schijnt gaat het krimpen en ziet het er niet meer uit.
Je kan het ook spuiten.
Je hangt het gewoon op zijn kop (om te voorkomen dat er stof in je verf komt) en spuiten.
Mvg Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Je kunt van die dashkits kopen, maar ook daarvoor geldt dat het folie is met alle nadelen van dien (krimpen, goed recht plakken, etc).
Alternatieven zijn idd hout laten zitten, ebay het carbon kopen of zelf spuiten.
Uiteindelijk heb ik voor spuiten gekozen en toen gelijk nog maar wat extra zaken in een mooie zilvere kleur laten doen, zodat het niet alleen 2 ielige stripjes zijn.
Verder eerst goed primeren, idd opletten voor stof en een ral kleur nemen, zodat je altijd makkelijk kunt bijspuiten.
Alternatieven zijn idd hout laten zitten, ebay het carbon kopen of zelf spuiten.
Uiteindelijk heb ik voor spuiten gekozen en toen gelijk nog maar wat extra zaken in een mooie zilvere kleur laten doen, zodat het niet alleen 2 ielige stripjes zijn.
Verder eerst goed primeren, idd opletten voor stof en een ral kleur nemen, zodat je altijd makkelijk kunt bijspuiten.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
kan je doen heb ik ook gedaan, maar na 4 weken gaat t 'werken' en komen er weer stukken hout tevoorschijn, ik heb het er later uitgehaald en 2x gespoten in kleur, en jah ben er zo veel meer tevreden over, en er zijn ook van die bedrijven die busjes carbon-look verf kunnen leveren, maar dat is idd enorm duur...Rova schreef:Je kan het natuurlijk ook gewoon afplakken met carbon look folie.
Dit lijkt mij een goedkoopere oplossing.
ik zou t gewoon spuiten idd, kan je ook nog kjiken wat voor kleur t mooist over kan komen!
Groeten, Gerald.