wie kan mij helpen

214 216 218 220 25
Plaats reactie
brabander

wie kan mij helpen

Bericht door brabander »

ik was aan het rondkijken om die stukjes in het dashboard te vervangen zodat je die carbon look krijgt, inplaats van dat ouwelullen hout.

Wie weet waar ik dit kan krijgen, en is het veel werk om zoiets dr in te zetten??

Groeten joep
tummeke

Bericht door tummeke »

t is weinig werk, maar het kost je heeel veel centjes :P

spul gaat voor woekerprijzen weg op ebay en is ongelooflijk geliefd..
brabander

Bericht door brabander »

tummeke schreef:t is weinig werk, maar het kost je heeel veel centjes :P

spul gaat voor woekerprijzen weg op ebay en is ongelooflijk geliefd..
en hoeveel ongeveer bedoel je met heel veel centjes??? niemand hier toevallig die nog zoiets te koop heeft? want e-bay daar doe ik niet aan.. geen idee hoe dat allemaal werk enz..

Groeten Joep
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

op de streetfightershow in duitsland zag ik dat sommige spuiterijen het na kunnen spuiten.
Je moet dan echt dichtbijkomen om tezien dat het geen echt carbon is.

Dat zou je dan met je orginele hout kunnen laten doen.
maar 't zal waarschijnlijk niet goedkoop zijn.
.... ff tsjekku zouk zeggu

ennûh ... nóg niet bekend zijn met eBay??? ..... digibeet! ;oP
You can go fast ... but I can go anywhere.
Rova

Bericht door Rova »

Je kan het natuurlijk ook gewoon afplakken met carbon look folie.
Dit lijkt mij een goedkoopere oplossing.
brabander

Bericht door brabander »

dat is opzich ook een optie ja.. maar zijn die in de goede maat ergens te krijgen?? of moet je dan zelf heel creatief wezen??? want dat ben ik absoluut niet..

Groeten joep
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Dat carbonfolie is goed strak te plakken met een fohn en ziet er op het eerste gezicht netjes uit.
Maar als de zon er even op schijnt gaat het krimpen en ziet het er niet meer uit.
Je kan het ook spuiten.
Je hangt het gewoon op zijn kop (om te voorkomen dat er stof in je verf komt) en spuiten.
Afbeelding

Mvg Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Ramses

Bericht door Ramses »

Je kunt van die dashkits kopen, maar ook daarvoor geldt dat het folie is met alle nadelen van dien (krimpen, goed recht plakken, etc).

Alternatieven zijn idd hout laten zitten, ebay het carbon kopen of zelf spuiten.

Uiteindelijk heb ik voor spuiten gekozen en toen gelijk nog maar wat extra zaken in een mooie zilvere kleur laten doen, zodat het niet alleen 2 ielige stripjes zijn.

Verder eerst goed primeren, idd opletten voor stof en een ral kleur nemen, zodat je altijd makkelijk kunt bijspuiten.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Rova schreef:Je kan het natuurlijk ook gewoon afplakken met carbon look folie.
Dit lijkt mij een goedkoopere oplossing.
kan je doen heb ik ook gedaan, maar na 4 weken gaat t 'werken' en komen er weer stukken hout tevoorschijn, ik heb het er later uitgehaald en 2x gespoten in kleur, en jah ben er zo veel meer tevreden over, en er zijn ook van die bedrijven die busjes carbon-look verf kunnen leveren, maar dat is idd enorm duur...
ik zou t gewoon spuiten idd, kan je ook nog kjiken wat voor kleur t mooist over kan komen!
Groeten, Gerald.
Plaats reactie