Is er verschil tussen die 2?
Heb een duitser die een uitlaatspruitstuk nodig heeft voor zn 214I, 8 klepper, 75pk... Maar ik weet niet of er verschil zit in de uitlaatlijn, en dan vooral in het spruitstuk dus?
Uitlaat 214I 1997 vs uitlaat 214SI 1996?
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
De 16v kop is breder, doordoor is de hoek die de uitlaat maakt anders.
Of die hoek 100% in de voorpijp zit of misschien ook in de spruitstuk zelf durf ik niet te zeggen.
Misschien kun je de onderdeelnummer opzoeken.
Of die hoek 100% in de voorpijp zit of misschien ook in de spruitstuk zelf durf ik niet te zeggen.
Misschien kun je de onderdeelnummer opzoeken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Nee, echt een groot verschil.
214i is een log gietijzeren ding.
Inderdaad 4-in-1.
En dan met 1 buis door naar het flexibel stuk.
Dit in tegenstelling tot de 214SI.
Met een mooi spaghetti-achtig stuk.
En met 4-in-2-in-1.
Vanaf de kat is het volgens mij wel gelijk.
214i:

214SI:

214i is een log gietijzeren ding.
Inderdaad 4-in-1.
En dan met 1 buis door naar het flexibel stuk.
Dit in tegenstelling tot de 214SI.
Met een mooi spaghetti-achtig stuk.
En met 4-in-2-in-1.
Vanaf de kat is het volgens mij wel gelijk.
214i:

214SI:

Laatst gewijzigd door Edgecrusher op ma nov 14, 2005 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.