Uitlaat 214I 1997 vs uitlaat 214SI 1996?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Uitlaat 214I 1997 vs uitlaat 214SI 1996?

Bericht door tummeke »

Is er verschil tussen die 2?

Heb een duitser die een uitlaatspruitstuk nodig heeft voor zn 214I, 8 klepper, 75pk... Maar ik weet niet of er verschil zit in de uitlaatlijn, en dan vooral in het spruitstuk dus?
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De 16v kop is breder, doordoor is de hoek die de uitlaat maakt anders.

Of die hoek 100% in de voorpijp zit of misschien ook in de spruitstuk zelf durf ik niet te zeggen.

Misschien kun je de onderdeelnummer opzoeken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot

Bericht door Frekkel »

spruitstuk van de 214 i is 4 in 1.
Van de 214 SI 4-2-1
als ik me het goed herinner tenminste
MG ZR S1800
tummeke

Bericht door tummeke »

Even de EPC installeren dan..

Misschien dat iemand zo onderdelen cd ofzo bij de hand heeft?

Maar t zal dus wel niet gaan passen..
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Nee, echt een groot verschil.

214i is een log gietijzeren ding.
Inderdaad 4-in-1.
En dan met 1 buis door naar het flexibel stuk.
Dit in tegenstelling tot de 214SI.
Met een mooi spaghetti-achtig stuk.
En met 4-in-2-in-1.
Vanaf de kat is het volgens mij wel gelijk.

214i:
Afbeelding

214SI:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Edgecrusher op ma nov 14, 2005 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
tummeke

Bericht door tummeke »

Ja ik had het zelf net ook al opgezocht in de onderdelen catalogus.. Is idd een flink ander onderdeel..

bedankt edgecrusher :)
Plaats reactie