MG F VVC racing green gekocht!

Plaats reactie
wlevels

MG F VVC racing green gekocht!

Bericht door wlevels »

Sinds 3 uurtjes ben ik de trotse eigenaar van een racing green MG F VVC uit eind 97 met een kilometerstand van nog net geen 100.000 km 8)

Wel uit duitsland, dus voordat mijn eerste rit in nederland zal komern, zijn we weer 3 weekjes verder :shock:

Heel erg bedankt voor alle hulp voor het maken van een keuze tussen een MPI en een VVC en voor het geven van tips waar ik op moet letten bij de aanschaf!

Er zijn nog wat dingetjes wat moet gebeuren:

Nieuwe achterbanden, zijn ver op.

Houten covertjes op de middenconsole zien er niet meer uit dus die erafhalen (en OF chrome-look erop OF misschien dat ik een TF console koop, want die schakelpook is toch wel HEEEL mooi :D )

En de kilometerteller trilt (veel voorkomend probleem zoals ik vernomen had geloof ik)

Het rechterraam zit volgens mij niet goed in de steun want die wiebelt als je hem omhoog en omlaag laat gaan.

Ik heb nog snel wat fotootjes gemaakt en zal deze even erop zetten. Ik heb hem nog niet hier, hij komt ergens deze week per vrachtwagen wordt ie uit duitsland bij mij thuis afgeleverd. Dan zullen er betere foto's volgen, als ie gepoetst is en beurtje gehad heeft en wel.

P.S. ook een mooi hard-topje erbij gekregen :D

(ook al hebben jullie allemaal zelf een MG, TOCH zet ik foto's van mijn aankoop erop :wink: :lol: )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hartelijk gefeliciteerd :D

Ziet er zo op de foto's goed uit ... ennûh een hardtopje erbij is heel erg handig, lekker, veilig en waardevermeerderendbijverkoop.

Succes met duimendraaien de komende 3 weken ;)

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
George

Bericht door George »

Penders uit Kranenburg bij Nijmegen.

tja.. die heeft vaker leuke auto's en hij heeft ervaring met invoeren naar nederland

Proficiat met je nieuwe aanwinst
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Mooie wagen!!!

Nu maar wachten tot dat je erin kan rijden.
tummeke

Bericht door tummeke »

Als ze de BPM nu eens af zouden schaffen, zoals er al eens plannen van waren dan zou ik ZEKER eens daar gaan kijken..

Maar voor relatief nieuwe wagens is het nog niet echt interessant imo.. alleen voor wagens van bijna 10 jaar oud is de invoerprijs nog enigszins te doen..

Maar mooie koop hoor.. Zeker een hardtopje is errug lekker! Hoop dat het invoeren een beetje vlotjes gaat.. Persoonlijk heb ik echt een hekel aan de mierenneukers van de RDW :P Ga er dan ook zeker niet langs met mn 218..
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Gefeliciteerd, prachtige wagen!!! Nu maar weer wachten op mooi weer :?.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

proficiat,

veel veilige kilometers :!:
wlevels

Bericht door wlevels »

tummeke schreef:Als ze de BPM nu eens af zouden schaffen, zoals er al eens plannen van waren dan zou ik ZEKER eens daar gaan kijken..
De BPM wordt (ik geloof zelfs DIT jaar nog) flink verhoogt. Want t blijft toch nog zeer interessant om een auto in duitsland te kopen. En de nederlandse markt krijgt dus alsmaar meer duitse auto's die ingevoerd worden over de vloer. Ik durf dit niet als een harde uitspraak te zeggen maar ik geloof dat de bpm zelfs iets van 160% word tegenover wat t op t moment is.
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Mooie auto zeg!

Is die straat daarachter in Parijs na de rellen?

:twisted:
tummeke

Bericht door tummeke »

wlevels schreef: De BPM wordt (ik geloof zelfs DIT jaar nog) flink verhoogt. Want t blijft toch nog zeer interessant om een auto in duitsland te kopen. En de nederlandse markt krijgt dus alsmaar meer duitse auto's die ingevoerd worden over de vloer. Ik durf dit niet als een harde uitspraak te zeggen maar ik geloof dat de bpm zelfs iets van 160% word tegenover wat t op t moment is.
Pfff.. Soms zou je ze toch ook neerschieten ook he.. Wat ene achterlijke mongolen hebben we hier toch in dit land aan het hoofd... Eerst hebben ze het over afschaffen en omzetten naar hele andere systemen, maar straks komt het er gewoon op neer dat we EN wegenbelasting, EN BPM, EN Verzekering, EN Accijns, EN Kilometerheffing moeten betalen..

Oftewel, dubbel en dwars genaaid door onze regering.. En als we nu eens wat terug kregen, maar nee, alle snelwegen liggen constant overhoop, er wordt weer eens nutteloos 80 ingesteld, er wordt geflitst bij de vleet... Zucht.. :|
Double_V

Bericht door Double_V »

Knappe auto!
Veel plezier er mee...
Plaats reactie