heb van de week een nwe radio in me gti-tje gemonteerd maar nadat alles aangesloten was , ff lekker uitgeprobeerd. uitrusten van het prutsen om de radio op z'n voorlopige plek te krijgen.
na een uurtje te hebben gezeten (luisterend naar wat muziek) besloten we maar eens rijdend naar wat muziek te luisteren.
motor startte zoals hoort in 1 keer zonder problemen, maar na ongeveer een halve minuut sloeg de motor spontaan af. niks deed het meer, benzinepomp hoorde we niet meer , lampjes op dash deden niet meer , maar de verlichting van de auto nog wel????
de accu is nog splinternieuw en me accu laadt ook gewoon bij!
WAT THE F#*K IS ER MET MIJN GTI AAN DE HAND?
we hebben toen de acculader er 10 minuten op gehad en opnieuw geprobeerd te straten (met de lader er nog aan (leuk he,zo'n oude lader)
de lampjes gingen weer aan en de motor startte meteen?
heb het probleem later ook niet meer gehad?
wie herkent dit of kan me helpen.....
help!!!!
Re: help!!!!
Hallo,
Heb laatst een startprobleem gehad en heb ook dus van alles geprobeerd maar niks helpte alles deed het perfect bij mij zat het probleem onder de auto.
Het kabeltje dat naar de startmotor loopt was bij mij iets losgetrild.
Groet
Beko
Heb laatst een startprobleem gehad en heb ook dus van alles geprobeerd maar niks helpte alles deed het perfect bij mij zat het probleem onder de auto.
Het kabeltje dat naar de startmotor loopt was bij mij iets losgetrild.
Groet
Beko
Lijkt me sterk... Als je je lichten nog enigzins normaal brandend krijgt, dan zou de startmotor ook nog zeker een kick moeten geven. Die accu is dan echt nog niet leeg genoeg om helemaal geen leven meer te geven. Je zou dan zeker nog genoeg juice over moeten hebben om ieg. de benzinepomp en de lampjes op je dash te laten oplichten.mr x schreef:probleem heeft zich niet meer voor gedaan,
denk dat misschien de sub alle stroom uit me accu heeft getrokken
Als je je accu echt volledig leeggetrokken zou hebben dan zou 10 minuten ook nooit genoeg zijn om de auto uit zichzelf op dezelfde accu weer te laten starten als hij eerder geen leven gaf bij het starten. Ik zou als ik jou was eerder ff m'n electronica langslopen... Ik weet niet waar je die "sub" aan hangt... wellicht de aansteker? Zijn al je zekeringen nog intakt?
sub zit recht streeks op de plus van de accu,
de remote loopt vanaf me radio. dus de sub gaat niet eerder aan als dat me radio aan staat. de radio zit buiten het contact om.
alle electronica is gecontroleerd bij de garage, geen problemen te ondekken, ze hebben de stekkertjes door gemeten en massa punten gecontroleerd of zo??
ik weet ook niet wat er aan de hand is geweest maar normaal is het niet.
wat je zegt de dash lampjes en me dimlichten deden het nog wel, dus dat accu probleem kan ook niet
de lampjes op me dash gingen wel later uit. ik heb zelf geen flauw idee
vreemde was dus dat ie na 10 min opladen wel weer startte??
de remote loopt vanaf me radio. dus de sub gaat niet eerder aan als dat me radio aan staat. de radio zit buiten het contact om.
alle electronica is gecontroleerd bij de garage, geen problemen te ondekken, ze hebben de stekkertjes door gemeten en massa punten gecontroleerd of zo??
ik weet ook niet wat er aan de hand is geweest maar normaal is het niet.
wat je zegt de dash lampjes en me dimlichten deden het nog wel, dus dat accu probleem kan ook niet

vreemde was dus dat ie na 10 min opladen wel weer startte??