Schema zekeringen (handleiding)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
ZwauperT

Schema zekeringen (handleiding)

Bericht door ZwauperT »

Ik ben bezig met het stylen van me carreke(216) maar ik heb heb helemaal geen handleiding van de auto. Op dit moment werken me achteruitrijlichten ook niet en heb ook geen schema van de zekeringen. Zou iemand mij aan een handleiding of monteurshandleiding van mijn auto kunnen helpen?

Bedankt alvast en greetz ZwauperT
Michaeltje

Bericht door Michaeltje »

ik heb gisteren onder vonden hoe makkelijk het service boekje is wat wil je precies weten?
kan ik het in scannen en je mailen vanavond als je wil

al weet ik niet of dit is wat je bedoelt maar ik hoor het wel
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

mss dat die originele cd kan helpen, waarmee heel de auto uit elkaar gehaald kan worden?? in mijn verzamelwoede heb ik die ook maar ooit es besteld :P
ZwauperT

Bericht door ZwauperT »

Thnx voor de snelle reactie.

Ik zou graag willen weten op welke punten je binnen makkelijk 12V af kan tappen(overzicht van het zekeringskastje binnenin). En hoe ik kappen in de auto moet verwijderen om zaken aan te sluiten.
En ik weet niet wat ik in de toekomst nog allemaal ga aanpassen dus een cd van het totaal zou ook wel makkelijk zijn (ben op dit moment stickers aan zoeken voor de auto dus zal nog wel komen denk ik ;) ). Hoe kan ik daaraan geraken? Kun je die opsturen of via ftp ofzo?

Greetz
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ik heb op mijn site een werkplaatshandboek staan van de 25.
Die is grotendeels gelijk aan de 200, dus downloaden zou ik zeggen. ;)
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

schema staat toch aan de binnenkant van dat afdkekapje he? of heb ik het verkeerde voor?
Plaats reactie