Nee ik heb geen Pssssss gehoort jammer hoor ik ben gek op het Psss geluid van een dumpvalve, ik zal voortaan wat vaker mijn spiegels checken. Kom mij volgende keer maar gewoon voorbij blazen .
lex schreef:Nee ik heb geen Pssssss gehoort jammer hoor ik ben gek op het Psss geluid van een dumpvalve, ik zal voortaan wat vaker mijn spiegels checken. Kom mij volgende keer maar gewoon voorbij blazen .
Ja ik was een parkeerplekje aan het zoeken. ik heb je niet gezien de volgende keer ff ter hoogte van nummer 120 even je gas los voor het Pssssss geluid of toeteren kan ook natuurlijk.
lex schreef:Ja ik was een parkeerplekje aan het zoeken. ik heb je niet gezien de volgende keer ff ter hoogte van nummer 120 even je gas los voor het Pssssss geluid of toeteren kan ook natuurlijk.
He pappoe kijk eens bij de datum van het eerste bericht daar staat 28 oktober, toen had je de BRM nog niet toch ?
Ik zag dat je bij de Regetesselaan woont dan moeten we elkaar vast een keer tegenkomen.
Ik kom robert regelmatig tegen op de kruithuisweg als hij s'ochtens om rijd naar zijn werk, ik heb vorige week nog even zijn gehavende achterkantje kunnen zien.
lex schreef:He pappoe kijk eens bij de datum van het eerste bericht daar staat 28 oktober, toen had je de BRM nog niet toch ?
Ik zag dat je bij de Regetesselaan woont dan moeten we elkaar vast een keer tegenkomen.
Ik kom robert regelmatig tegen op de kruithuisweg als hij s'ochtens om rijd naar zijn werk, ik heb vorige week nog even zijn gehavende achterkantje kunnen zien.
Hhahaaha ja ind.
wilde nog een nieuwe gespot neerzetten
auto rij ik onderhand al van af 28 mei mee zo met die schade nu 1 normaal licht er in en 1 lexus licht
spullen nog niet binnen duurt nog wel dik een week