Half uur geleden, op de A15 en Groene Kruisweg richting Hellevoetsluis, een (uiteraard) groene Rover 200 BRM.
Kenteken 41-DV-KZ, op het oog standaard auto maar wel met zilveren mond. Bestuurder zo te zien een vrouw, ook aan het rijgedrag was dit te merken, ze reed volgens mij 80 ofzo op de A15 .
Iemand van hier of een bekende auto?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Die heb ik ook een paar keer zien rijden ... die heeft volgens mij geen flauw idee dat ze in een rover rijd.
waarschijnlijk een gevalletje: "Oh! wat een leuke civic met mooi rood leer! .. hihi"
Als er een ROVER 216 coupé EN een ROVER 418 (beide niet onopvallend) interesse tonen maar totaal niet worden opgemerkt ....
.... is het het onomstotelijke bewijs dat ze in een Honda Civic denkt te rijden
Ik kwam haar zondag op de Coolsingel tegen in onze BRM maar ze begreep mijn opmerken (wat een mooi grilletje) niet helemaal. Ze zat wat glazig voor haar uit te kijken, ze heeft niet in de gaten dat ze in een zeldzaam autootje rijd.
lex schreef:Ik kwam haar zondag op de Coolsingel tegen in onze BRM maar ze begreep mijn opmerken (wat een mooi grilletje) niet helemaal. Ze zat wat glazig voor haar uit te kijken, ze heeft niet in de gaten dat ze in een zeldzaam autootje rijd.
Laat ik je nou echt wel gezien hebben.
Het was alleen op de schiekade hoor haha.
nou ik heb me echt zwaar in zitten houden, je kwam erop bij hoogvliet, heb toen gas losgelaten en achter een vrachtwagen gaan hangen, duurde al aardig lang voor je langskwam . toen in de tunnel heb ik je ingehaald (ff planken door de tunnel he ) en daarna heb ik 40 gereden op de hartel en nog kwam je niet bij. toen heb ik het maar opgegeven
NOFI
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.