kan je beter de achterklep van het nieuwe model kopen, die is namelijk al gecleant... wel moet je dan een electrische aansluiting maken voor het openen..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
ik heb men achterklep ook gecleand, ik had eerst prijs gevraagd voor een klep van het nieuwe model omdat die idd al clean is, maar dit kwam op rond de 600 euro. terwijl het laten cleanen bij men carrossier op 500 euro kwam. Nu achteraf zei men carrossier wel dat de eigenlijke kosten toch zeker 700 euro waren hoor maar hij deed het voor 500. Dus je zal eens moeten vragen bij je carrossier voor hoeveel hij het doet en anders een klep overwegen van het nieuwe model.
die nieuwe achterkleppen zijn nie cleaned die zijn gewoonweg zielig, cleanen is er werk in steken. en het verschil tussen een gecleande en een originele is redlijk groot. dus geef mij maar de oude achterkleppen met een metalen plaatje en wa plamuur.
ja agree streetrover. Je ziet het verschil wel degelijk met een originele waar gewoon het logo is afgehaald tegenover de mijne die "echt" gevlakt is . De vorm is toch wel anders, mooier