Blower 416
Blower 416
Hoi, ik zie allemaal onderwerpen over de blower....stand 1 en 2 werken niet. pollenfilter verstopt, maar mijn blower doet helemaal niets! Zekeringen zijn ok. zou dit ook aan dat geheimzinnige kastje achter het dashboardkastje kunnen liggen?
- Sander02
- MG-R Freak
Ik heb die pas laten vervangen. Best wel stom want dat had ik zelf kunnen doen, maar ik dacht op dat moment ff niet aan het kachelweerstand topic.
Ik zei namelijk dat de auto zo traag warm werd en toen keek hij ff en zei , stand 1 en 2 doen het niet. Dat kan ik zo fixen door die weerstand te vervangen. En nog dacht ik niet aan het topic
Verwarming wordt nu weer stel warm en de airco werkt nu ook in stand 1 wat wel erg relax is.
Ik zei namelijk dat de auto zo traag warm werd en toen keek hij ff en zei , stand 1 en 2 doen het niet. Dat kan ik zo fixen door die weerstand te vervangen. En nog dacht ik niet aan het topic

Verwarming wordt nu weer stel warm en de airco werkt nu ook in stand 1 wat wel erg relax is.
Die stand heeft geen weerstand, kan dus ook niet stuk.bij mijn 111 werkt alleen de hoogste stand (III) nog.
Ben net bij Vannoort geweest voor mijn 2e weerstand in anderhalf jaar, 39 euro incl. btw of zoiets!!!

Tip van hem was om het motortje ff na te kijken op rommel(bladeren ed.), dus dat ga ik morgen maar doen

Gr. TOmas
- Zeppie
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ah laat mijn 416 nu het zelfde probleem hebben,Maar Striker,als ik je foto's zo zie van de weerstand .! is die niet tesolderen met zilver tin ofzo .
Wat je natuurlijk ook kunt doen .is er een zekering voet tussen solderen,zodat je het niet iederen keer rond de 35€ pleuro kost ! of ben ik u gek ..gaat dit werken ?
Gr Pieter
Wat je natuurlijk ook kunt doen .is er een zekering voet tussen solderen,zodat je het niet iederen keer rond de 35€ pleuro kost ! of ben ik u gek ..gaat dit werken ?
Gr Pieter
-
- MG-R Core
Ikzou zeggen, probeer het, mocht het werken, kan je de rest van het forum er ook mee van dienst zijn... Oftewel... Gat in de MArkt......Zeppie schreef:
Gr Pieter
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
http://homepage.ntlworld.ie/technozen/t ... r_pack.zip
Hier kun je zien hoe je de weerstanden zelf kan vervangen voor een paar euro.
Ik denk dat deze veel langer meegaan.
Groet Frans
Hier kun je zien hoe je de weerstanden zelf kan vervangen voor een paar euro.
Ik denk dat deze veel langer meegaan.
Groet Frans