sportstoelen met mg-r logo??
sportstoelen met mg-r logo??
Tijdens het eeuwige struinen op internet, zoekende naar onderdelen, kwam ik deze stoelen tegen:
http://www.rjproducts.nl/catalog/info_p ... ages_id=11
komt op 399,- voor twee stuks, in rood, blauw of zwart, en met een logo naar keuze. (logo enkel bij 5 of meer setjes.)
hebben er nog meer mensen interesse??
lijkt me wel tof om het clublogo op de stoelen te hebben
http://www.rjproducts.nl/catalog/info_p ... ages_id=11
komt op 399,- voor twee stuks, in rood, blauw of zwart, en met een logo naar keuze. (logo enkel bij 5 of meer setjes.)
hebben er nog meer mensen interesse??
lijkt me wel tof om het clublogo op de stoelen te hebben
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Leuk inniatief, maar helaas ben ik het helemaal met Frekkel eens.
Ik ben zelf in de markt voor een set sportstoelen, en dat worden dan dit soort jongens:
Evo 2:

Pro 2000:

Ik ben zelf in de markt voor een set sportstoelen, en dat worden dan dit soort jongens:
Evo 2:

Pro 2000:

Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik heb al een sparco "evo" stoel, en zelfs die zit al prima mits je recht zit en beide handen aan het stuur hebt. Doe je dat niet, dan klemt hij bij mij al snel rond de schouders, maar zeker niet op de mannelijke plaats.Striker schreef:Mmm, ik heb een keer in zo'n ding gezeten en die zitting was zo smal, dat er wat klem zat.
Maar dat rond die schouders zie ik nog wel irritant worden in combo met de 5-punts gordels, vandaar dat ik waarschijnlijk voor die "evo 2" stoel kies, die is hetzelfde als de "evo" maar dan voor langere/grotere mensen. Waar ik wel aan toebehoor denk ik zo.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk