Welke spoilers zijn dit?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
RobDeMan

Welke spoilers zijn dit?

Bericht door RobDeMan »

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al gelezen hebben ben ik nieuw hier en ik heb wel wat vraagjes. En aangezien hier veel Rover freaks zitten...... ;)

Owkee...op de foto hieronder zit een onderlip (spoiler) van welk merk is deze en waar is deze te koop? En is deze onder de orginele bumper te plaatsen of is het een complete voorbumper? Ik zie ook skirts maar weet niet of die bij een kit horen of gewoon los.
Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Afbeelding

en owja...die voorkant van die MG ZR ook op een Rover 200 serie te bouwen? Denk het eerlijk gezegd niet anders hadden meerdere mensen het hier al gedaan....of het is heeeeeeel prijzig ;)
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

Die skirts zijn ZR skirts. Als je een beetje goed zoekt vind je die wel op eBay (al dan niet replica's, who cares).

En een bumper van een ZR gaat wel passen, alleen zijn die niet zo makkelijk te krijgen. Maar passen doet het wel.

Wat voor spoiler het is kan ik je zo niet zeggen, maar daar zijn wel andere mensen hiervoor ;)

Ciao,

Mark
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

MG voorkant kan inderdaad op een Rover 200 geplaatst worden. Alleen zul je dan de motorkap, zijschermen en voorbumper moeten hebben. Ook zal er een subframepje gebouwd moeten worden ivm de lichtunits en zal het vloeistofflesje van de ruitensproeier aangepast moeten worden.

En het geheel moet nog een keer gespoten worden uiteraard.

Dus dat is idd erg duur ;)
RobDeMan

Bericht door RobDeMan »

Ok...thnx voor de snelle reacties.

en die onderlip op de foto? Van welk merk is die? of waar kan ik die kopen?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Die onderlip is van Autofashion.
Ik heb hem tweedehands gekocht in Engeland, maar Diana (Artemis) heeft 'm ook, volgens mij uit Duitsland. Zij zal je wel kunnen vertellen waar ze 'm vandaan heeft.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Wat zeg je me nou, jij hebt autofashion spul zitten?? En ik wist dat geeneens. Hoe s de kwaliteit? Britten zijn er nl nop al vies van.

Sorry voor de offtopic.

Gtrtz, Pagan :mrgreen:
Afbeelding
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Laat ik 't zo zeggen: er was flink wat schuurpapier nodig om het passend te krijgen :D.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Ik heb hem via ebay gekocht, komt idd uit Duitsland ;)
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

Die onderlip heb ik afgelopen za ook aangeschaft, in NL. Via marktplaats een aanbieder gevonden, levert ook zijskirts, spoiler, bumpers en dus die lip.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?sr ... 42326.html

Op die site staat nu alleen nog de spoiler, maar hij kon er gewoon nog aankomen zei die, hij had ook het een en ander liggen.

Succes.
RobDeMan

Bericht door RobDeMan »

Kijk dat schiet op ;)

Ik heb m gebeld...maar hij neemt niet op. Wat heb je voor die voorspoiler betaald als ik vragen mag?
RobDeMan

Bericht door RobDeMan »

Heb je misschien fototje van die lip die je gekocht hebt?
Want hebben jullie het allemaal over dezelfde lip? Ik bedoel is het een gehele frontbumper of alleen een lip die eronder komt?
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

ja mag je best weten. weet nie of het heel duur is, hoop het natuurlijk nie. had hem ergens anders gezien voor kleine 200 euro, bij hem 160.- euro.

hier de foto die toen bij de advertentie stond: http://img291.imageshack.us/img291/2804/voorlip9fa.png

edit: gaat alleen om de onderste kleine lip ja, de rest zit als eht goed is nog op je auto :P

Succes,
Edwin.
RobDeMan

Bericht door RobDeMan »

Heb m vanmiddag toch nog even te pakken kunnen krijgen. Hij had ze niet meer maar kon ze wel bestellen. Inderdaad vroeg hij er 160 euro voor.
Misschien dat als er meer mensen zijn die er 1 willen...kunnen we een groepsaankoop doen?

Ik wil er in ieder geval 1. Hij had ook nog een achterspoiler liggen van een ZR.

OFFTOPIC:
Trouwens....hoe kan ik lid worden van deze club?
216 driver

Bericht door 216 driver »

Je bent toch al lid ? :mrgreen:

Weet je misschien wat hij voor die dakspoiler vraagt ?
RobDeMan

Bericht door RobDeMan »

160 euri
greenstuff

Bericht door greenstuff »

Junkie schreef:Die onderlip heb ik afgelopen za ook aangeschaft, in NL. Via marktplaats een aanbieder gevonden, levert ook zijskirts, spoiler, bumpers en dus die lip.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?sr ... 42326.html

Op die site staat nu alleen nog de spoiler, maar hij kon er gewoon nog aankomen zei die, hij had ook het een en ander liggen.

Succes.
he hallo hier ook even op het forum en idd dat ben ik dus die nog wat heb liggen voor de rover 200 25 en zr

en ik kan nog wel aan wat spullen komen ik hoor het wel
Plaats reactie