Zoals jullie misschien al gelezen hebben ben ik nieuw hier en ik heb wel wat vraagjes. En aangezien hier veel Rover freaks zitten......
Owkee...op de foto hieronder zit een onderlip (spoiler) van welk merk is deze en waar is deze te koop? En is deze onder de orginele bumper te plaatsen of is het een complete voorbumper? Ik zie ook skirts maar weet niet of die bij een kit horen of gewoon los.
Kan iemand mij daar meer over vertellen?
en owja...die voorkant van die MG ZR ook op een Rover 200 serie te bouwen? Denk het eerlijk gezegd niet anders hadden meerdere mensen het hier al gedaan....of het is heeeeeeel prijzig
MG voorkant kan inderdaad op een Rover 200 geplaatst worden. Alleen zul je dan de motorkap, zijschermen en voorbumper moeten hebben. Ook zal er een subframepje gebouwd moeten worden ivm de lichtunits en zal het vloeistofflesje van de ruitensproeier aangepast moeten worden.
En het geheel moet nog een keer gespoten worden uiteraard.
Die onderlip is van Autofashion.
Ik heb hem tweedehands gekocht in Engeland, maar Diana (Artemis) heeft 'm ook, volgens mij uit Duitsland. Zij zal je wel kunnen vertellen waar ze 'm vandaan heeft.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Die onderlip heb ik afgelopen za ook aangeschaft, in NL. Via marktplaats een aanbieder gevonden, levert ook zijskirts, spoiler, bumpers en dus die lip.
Heb je misschien fototje van die lip die je gekocht hebt?
Want hebben jullie het allemaal over dezelfde lip? Ik bedoel is het een gehele frontbumper of alleen een lip die eronder komt?
Heb m vanmiddag toch nog even te pakken kunnen krijgen. Hij had ze niet meer maar kon ze wel bestellen. Inderdaad vroeg hij er 160 euro voor.
Misschien dat als er meer mensen zijn die er 1 willen...kunnen we een groepsaankoop doen?
Ik wil er in ieder geval 1. Hij had ook nog een achterspoiler liggen van een ZR.
OFFTOPIC:
Trouwens....hoe kan ik lid worden van deze club?
Junkie schreef:Die onderlip heb ik afgelopen za ook aangeschaft, in NL. Via marktplaats een aanbieder gevonden, levert ook zijskirts, spoiler, bumpers en dus die lip.