Kijk ook eens naar...
Bedankt voor de ondersteuning

Laatst gewijzigd door Dick-rover75 op di sep 27, 2005 7:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roverforever
- MG-R Freak
Re: Toevallig,
Dick-rover75 schreef:Nou, het is niet waar, ik heb er toch een lid bij, eindelijk is iemand die ziet dat het een hobby isEindelijk is iemand die de sportieviteit er van inziet :P Eindelijk is iemand die niet over zijn principes valt, zonder te weten wat principes zijn
Sommige leden van deze club kunnen daar nog iets van leren
![]()
je moet mij nu ook niet de hemel in prijzen hé

ik hoop dat je niet stopt met je site,als specificatie op het Rover 75/MG ZT thema kan dit voor Nederlandstaligen heel goed uitkomen.
- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ik denk niet dat je een clubje had moeten oprichten. Het idee is wel leuk maar maak er dan een informatieve site over de R75 van ipv leden te gaan werven.
Ik zie het nut er ook niet van in om me aan te melden maar als er goede info te vinden is zal ik altijd 'es gaan kijken als ik iets zoek.
Nogmaals, als je niet op zoek gaat naar leden maar gewoon een informatieve site opent heb je, denk ik, veel meer kans op hits.
C Ya
Pete
Ik zie het nut er ook niet van in om me aan te melden maar als er goede info te vinden is zal ik altijd 'es gaan kijken als ik iets zoek.
Nogmaals, als je niet op zoek gaat naar leden maar gewoon een informatieve site opent heb je, denk ik, veel meer kans op hits.
C Ya
Pete

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Re: Daar is een reden voor.....
YeahRover schreef: DE GEKSTE !!
hadoe
hahahahaha
Leuke site
en kritiek is er altijd wel postief of negatief daar is het tenslotten een forum voor
Re: Kijk ook eens naar...
De club is opgehevenDick-rover75 schreef:http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=325129 mijn rover 75 clubje, wordt lid, plaats foto's van je 75'er