nieuwe schokbrekers na verlaging / schokdempers 220 tdic

214 216 218 220 25
Plaats reactie
thabass

nieuwe schokbrekers na verlaging / schokdempers 220 tdic

Bericht door thabass »

een poosje geleden heb ik mn toffe karretje (mk3 tdic) verlaagd, 3.5 - 4 cm dichter bij moeder aarde, erg fijn om te zien en om te rijden.. totdat je een hobbel pakt..

wordt steeds erger dat stuiteren niet gezond, nou wil ik voor dus nieuwe schokbrekers maar welke moet ik nemen?? voor een diesel is er niet zoveel te krijgen.. iemand ervaring?

thnx fotos volgen nog als ik een keer de tijd heb :p
thabass

Bericht door thabass »

Iemand nog iedeeeen voor me?? Geen enkele zaak in NL die die meuk verkoopt, straks moet ik weer de originele veren eronder ook zonde!
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

koni's? zr veren?...
MG ZR S1800
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Het wordt me uit je verhaal niet echt duidelijk waar je nu precies naar op zoek bent. Wil je nu andere veren of andere dempers (of beide)?
De veren heb je al, dus je hebt dan in principe alleen dempers nodig. Die zijn voor de diesel volgens mij niet anders dan voor een benzine model, het verschil zit 'm nl. in de veren.
Dempers voor de 200 heb je oa van Koni, of Vmaxx.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
gekske

Bericht door gekske »

Van verlagen heb ik niet heel veel verstand ik raak nu al soms de grond terwijl bij mij alles orgineel is. Schokbrekers voor een diesel/benzine zijn wel verschillend daar een diesel zwaarder is. Maar een beetje automaterialen zaak moet je er goed over kunnen adviseren althans waar ik ben geweest gaven prima advies. succes ermee
thabass

Bericht door thabass »

Het wordt me uit je verhaal niet echt duidelijk waar je nu precies naar op zoek bent. Wil je nu andere veren of andere dempers (of beide)?
De veren heb je al, dus je hebt dan in principe alleen dempers nodig. Die zijn voor de diesel volgens mij niet anders dan voor een benzine model, het verschil zit 'm nl. in de veren.
Zoals in in het eerst al aangeef is mn auto verlaagd, dus veren heb ik niet nodig. Wel degelijk zijn de schokbrekers van een diesel heel anders dan van de benzine, mijn blok is nl zwaarder dan de benzine uitvoeringen. Voor zover ik weet is van een diesel zelfs de hele ophanging anders.

Ik heb dus bijverschillende bedrijven gekeken, waaronder kont vmaxx etc. maar die leveren geen dempers voor verlaagde 200 diesels alleen voor standaard....

dus enige hulp is welkom :-) (garages, telnummer etc)
Plaats reactie