Ik had nog een baskist (JBL GTB1200) en versterker (JBG GTO2000) liggen en omdat het geld nu even op is heb ik die maar ingebouwd. Dit is gezien het eindresultaat geen definitieve oplossing want ik ben teveel van m'n kofferbak kwijt vind ik (kist sluit niet goed aan + is wat groot). Ga dus denk ik op termijn zelf een kist maken met 2 x 12" bass speakers erin. Maar voorlopig eerst dit maar eens aan de praat krijgen.
wat onderdelen

zo ziet dat eruit in de auto

Nu lag er nog helemaal niets aan geluid in de BRM dus heb gelijk even een flinke voedingskabel gehaald (25mm²) en mooi in de auto weggewerkt:
voedingskabel aan bestuurderszijde

voedingskabel in de kofferbak links achter

langs de reeds aanwezige boom naar buiten (boven is foto binnenin links boven pedalen, onder is foto buiten onder de motorkap

Ook gelijk een audio kabeltje weggwerkt aan de andere zijde want dat was ook nog niet aanwezig. Jaja, het was zwoegen

audiokabel before & after (deze dus rechts aan bijrijderszijde)

audio kabel in kofferbak, handig zo'n kabeltrekker

Dat was het dus voor vandaag, aangezien ik nog een aantal onderdelen tekort kom.
rear-view

Heb 't dus nog niet aan kunnen zetten helaas

- verdeleelblokje achter, wil nl later nog 2e versterker bij plaatsen (reeds aanwezig: AudioPipe 1x4)
- noise reducer tussen radio & versterker (ook merk AudioPipe, heb ik ooit in de USA besteld om aan minimaal order bedrag te komen, geen idee of het nut heeft ook zonde om maar te laten liggen

- 16mm² voedingskabel plus & min om versterker aan te sluiten vanaf verdeler (nog aan te schaffen)
- 50AMP zekering + houder voor tussen voedingskabel & accu (nog aan te schaffen)
(wordt vervolgd..)