Als je hier kijkt:

Lijkt het toch alsof die hoog op zn poten staat. (13inch banden met 155/65)
Nu is hier nog een verhaal bij, de auto werd met nieuwe apk afgeleverd.
De eerste keer kwam deze volgens de handelaar niet door de keuring door een veer probleem. Hij veerde niet meer


Kortom ik vertrouw het veersysteem door zijn geklooi niet en denk zelf dat de 111 te hard opgepompt is. (en dan is het nog de vraag met welk middel hij het heeft opgepompt)
Nu mijn vraag, staat de 111 (te?) hoog op zijn poten of ziet het er goed uit?
Dan is er nog de koppeling, ik vind hem erg zwaar gaan, er moet echt behoorlijk wat kracht op staan om hem in te drukken. Nu is het natuurlijk moeilijk te zeggen op een afstand wat er mis mee is maar ik hoop eigenlijk dat er wat tips komen waar ik naar moet kijken en waar ik op moet letten zodat we wat wijzer worden. Als je specifieke fotos wil van bijv. de veerballen dan kan ik die zo maken.
Misschien nog een nuttige opmerking: ik ben totaal niet vies van techniek maar ik ben wel een leek op het gebied van de rover techniek, het veersysteem was geheel nieuw voor mij bijvoorbeeld. Het Haynes Rover 100 manual is nog onderweg uit Engeland.
Ik ben benieuwd naar de reacties
