Aha .... wat die vernellingsbakverhoudingen betreft is het verschil dus zo klein dat het dus eigenlijk geen ene reet uitmaakt welke erin zit tenzij je een purist bent.
Nou, ik ben geen purist ... dus prima
Toertocht de 28e lijkt me wel wat ... 'k moet alleen ff puzzellen met een weekendje Brugge, m'n verjaardag en die toertocht ...
De computer van het VVC-blok en de computer in mijn auto begrijpen elkaar niet.
En er is een verschil in draadboom tussen de 200 en 400 (wat ook niet gek is).
Heb Lex vanmiddag gebeld voor de "andere" computer van z'n Vi.
Dan moet het wel goed gaan komen volgens de monteur.
Wat bedoel je precies met computer van het "VVC-blok en computer in mijn auto".
Hebben ze de ECU van de Vi niet overgezet? Ik neem aan dat je geen twee computers in je auto hebt .
Met de ECU en de kabelboom van de 416 gaat 't idd niet lukken, dat had ik ze ook wel kunnen vertellen. Merkwaardig als ze dat al geprobeerd hebben .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Nee de draad boom zit er gewoon bij hoor maar het 2de computertje zat nog in de auto verstopt achter de zekering box die is denk ik van de startonderbreker/alarm.
Niemand die mij dat verteld dat daar ook nog wat zat.
vanavond rij ik naar maasluis en overhandig het zwarte doosje.
Hopen dat het nu gaat lukken.
Hahaha .... we kregen nog bezoek van de politie.
Ze zagen ons staan .. ze zagen een paar gesloten dozen ... en ze zagen dat wij wisten dat hun graag zouden willen weten wat erin zat.
Dus stonden wij ze op ons gemakje uit te lachen
Maar morgen zo snel mogelijk de boel afgeven bij de dealer ... en hopen dat ze 'm goed krijgen.
Ohja ... en binnenkort misschien schijfremmen achter op de 400
'k heb het hele ophanggebeuren erbij ..... met een beetje mazzel 8 boutjes los, 8 boutjes vast en klaar.
Met iets mazzel is het te doen maar dan met meer werk.
en met minder mazzel is er de kans voor een R200 rijder om z'n trommels te vervangen door schijven.