rover styling
rover styling
He hallo iedereen hier ik ben nieuw hier heb al een tijdje een rover 200 maar ban er nooit echt mee bezig geweest.
Nu wil ik toch mijn auto uit bouwen aan de buiten zijde nou heb ik een vraag of mensen hier was adressen weten waar wat body kits tevinden zijn ik heb er nu 5 gevonden maar je kan er maar 2 van in nerderland bestellen 1 in duistland en 1 in engeland.
Die in duitsland is van mijn heer tuning ook vanuit engeland en die kost 6400 euro.
Die engelse is een vader tunning kit van 1009 euro.
Dus als iemand een mooie body kit weet hoor ik het graag.
Sorry ik sie dat het hier niet hoort testaan maar weet nog niet helemaal hoe het werkt.
Nu wil ik toch mijn auto uit bouwen aan de buiten zijde nou heb ik een vraag of mensen hier was adressen weten waar wat body kits tevinden zijn ik heb er nu 5 gevonden maar je kan er maar 2 van in nerderland bestellen 1 in duistland en 1 in engeland.
Die in duitsland is van mijn heer tuning ook vanuit engeland en die kost 6400 euro.
Die engelse is een vader tunning kit van 1009 euro.
Dus als iemand een mooie body kit weet hoor ik het graag.
Sorry ik sie dat het hier niet hoort testaan maar weet nog niet helemaal hoe het werkt.
hier wat site's
He ik ben zelf ook op zoek geweest en heb wel wat gevonden.
Misschien wat site's voor andere om op tekijken het zijn best wel erg mooie body-kits.
www.mynheer.co.uk
www.mynheer-germany.com
www.stxstyling.co.uk
ik ben nog steeds bezig met het doorkrijgen van hoe ik foto's hier neer kan zetten vraag wel aan een maatje of die me kan helpen.
Zodra dat gelukt is zal ik die foto's wel erbij zetten
Misschien wat site's voor andere om op tekijken het zijn best wel erg mooie body-kits.
www.mynheer.co.uk
www.mynheer-germany.com
www.stxstyling.co.uk
ik ben nog steeds bezig met het doorkrijgen van hoe ik foto's hier neer kan zetten vraag wel aan een maatje of die me kan helpen.
Zodra dat gelukt is zal ik die foto's wel erbij zetten
- Striker
- MG-R Freak
www.cartrend.nl kan je ook wel verder helpen. Op de website zal je niet veel vinden, maar ze kunnen verschillende bodykits voor Rover leveren.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
www.moto-build.com
www.autofashion.co.uk
en net wat striker heir boven schrijft mail cartrend eens
daar komt mijn kit ook van daan en die van david (pagan) met de 600 ook
zwaar te vreden over hun zaak in ieder geval
www.autofashion.co.uk
en net wat striker heir boven schrijft mail cartrend eens
daar komt mijn kit ook van daan en die van david (pagan) met de 600 ook
zwaar te vreden over hun zaak in ieder geval
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Bij cartrend betaal je in het begin 10% aan
ik betaal tegenwoordig ook nisk meer ana maar kotm omdat ik daar al het 1 en ander besteld heb
als je bijvoorbeeld iets gevonden hebt
bumper kit set of zo
kan je de foto naar hun mailen hun zoeken dan uit of je het via hun kan kopen wat de kosten etc etc zijn.
ik betaal tegenwoordig ook nisk meer ana maar kotm omdat ik daar al het 1 en ander besteld heb
als je bijvoorbeeld iets gevonden hebt
bumper kit set of zo
kan je de foto naar hun mailen hun zoeken dan uit of je het via hun kan kopen wat de kosten etc etc zijn.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Moet je eens die mynheer kit bekijken de mimbari 2 ofzo die kost zonder vleugel 5300 euro en met vleugel 6400 euro en dat is zonder montage en spuiten reken dan maar uit wat je dan kwijt bent.
Want er komen best veel dingen nieuw op motor kap voorbumper op je voor raam een soort spoiler achterklep achter bumoer op je lampen unit maar hij is wel erg mooi.
moeten jullie maar eens kijken
Want er komen best veel dingen nieuw op motor kap voorbumper op je voor raam een soort spoiler achterklep achter bumoer op je lampen unit maar hij is wel erg mooi.
moeten jullie maar eens kijken
Yep.... en verschrikkelijk lelijke rover voor een hoop geld.... of ben ik hier dan weer de enige die dat vind?kost erg veel maar dan heb je wel wat.
Ik weet dat het alweer iets van een hele tijd geleden is, maar hij doet me aan de "Darkwing Duck Mobile" denken. Van de die tekenfilm van "laten we lekker link gaan doen"