Chiptuning rover 220 Turbo coupe

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Jos220TC

Chiptuning rover 220 Turbo coupe

Bericht door Jos220TC »

Ik heb een adres waar ik goedkoop chips kan bestellen. De afname bepaald de prijs... Kan nog niet in details treden helaas.

Meld het gewoon even in dit topic of je interesse hebt in goedkoop chiptunen van je auto. Alle merken en modellen zijn mogelijk.

Laterzzzz Jos
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Alle merken en modellen? Je topicnaam is toch aardig specifiek voor de turbo. :P Maargoed als de Honda D16 ook gechipt kan worden mag je mij alvast noteren.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Wacht eerst eventjes de prijs af, als deze redelijk is heb ik ook wel interesse
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Is misschien te overwegen voor mijn 620Ti.

Hou me op de hoogte van de prijs en van t bedrijf die ze maakt. Plus of er de mogelijkheid is voor en na op de vermogenbank te staan. 8)

Cheers Pagan
Afbeelding
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Ik heb interesse, mits het zeer goed te betalen is :)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

same here, maar krijg je dan een standaard chippie bedoelt voor een std blok. Of worden er ook daadwerkelijk dingen gemeten, en de chips daarop aangepast.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dennis

Bericht door Dennis »

voor een leuke prijs is het voor mij ook interessant!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Afhankelijk van de prijs, maar vooral van de kwaliteit misschien wel interesse.
Er word tegenwoordig meer rotzooi verkocht op chip-gebied dan goed spul, dus ik ben altijd nogal sceptisch als er weer een nieuw bedrijfje met een chip op de markt komt :? (en bv. beweert dat de ZR160 een turbo-motor heeft :) ).

Ik wacht 't resultaat dus wel ff af ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

er zijn indd veel bedrijven die zeggen dat de zr 160 een turboblok heeft, maar dat komt omdat ze de zt nemen, met 160 pk en dus veronderstellen dat de zr 160 wel hetzelfde blok heeft
MG ZR S1800
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ik zou graag dan eerst een specificatie hebben van het te verkrijgen extra vermogen vs verbruik en de kosten van de chip natuurlijk.... :|

Chippie is leuk maar moet wel een toevoegende waarde hebben. :roll:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Gaat dit nog wat worden??
Jos220TC

Bericht door Jos220TC »

nee sorry,

Vind het een te groot risico. Ik heb hier iemand die kan deze chips kopieeren op een universiteit. productie kosten hadden 25 euro per chip gekost. Klinkt leuk maar er zijn geen garanties voor het resultaat. Straks iedereen de motor in de soep, kan niet de bedoeling zijn.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Dutch Vitesse schreef:pagan de genoemde spullen kun je het best zelf uit engeland laten komen

b.v. de boostcontroler (mechanische maar velen zijn er zeer te spreken over) van GBE + druk meter (voor die max 12psi druk)
en kijk voor Mongoose op www motorsportworld.co.uk zeer scherpe prijzen.

maar ik zou als tip geven geloof die praatjes van 200++++ pk niet gelijk de computer van de T16T valt niet te chip tunen het enige wat eraan gedaan kan worden is de boost cut en fuel cut weghalen en dan loopt je blok binnen no time stuk(mits je geen andere rods en pistons plaatst van b.v. JE)

Zoek voor echte gegevens etc over de T16 maar op Rovertech en dan merk je wel hoeveel ponden er in een 250+bhp blok gaan en krab je je nog eens achter je oor!!

Hoop je hiermee een beetje te kunnen helpen heb zelf ook dagen achter internet gezeten met de ti en het uiteindelijk bij lichte mods gehouden.
Was t antwoord van Dutchvitesse. Blijkbaar lukt t niet zo goed om de T16T te chippen.

Ik ga wel de GBE boost controler aanschaffen. S kijken wat dat geeft.

Cheers Pagan
Afbeelding
Plaats reactie