Chiptuning rover 220 Turbo coupe
Chiptuning rover 220 Turbo coupe
Ik heb een adres waar ik goedkoop chips kan bestellen. De afname bepaald de prijs... Kan nog niet in details treden helaas.
Meld het gewoon even in dit topic of je interesse hebt in goedkoop chiptunen van je auto. Alle merken en modellen zijn mogelijk.
Laterzzzz Jos
Meld het gewoon even in dit topic of je interesse hebt in goedkoop chiptunen van je auto. Alle merken en modellen zijn mogelijk.
Laterzzzz Jos
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
same here, maar krijg je dan een standaard chippie bedoelt voor een std blok. Of worden er ook daadwerkelijk dingen gemeten, en de chips daarop aangepast.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Striker
- MG-R Freak
Afhankelijk van de prijs, maar vooral van de kwaliteit misschien wel interesse.
Er word tegenwoordig meer rotzooi verkocht op chip-gebied dan goed spul, dus ik ben altijd nogal sceptisch als er weer een nieuw bedrijfje met een chip op de markt komt
(en bv. beweert dat de ZR160 een turbo-motor heeft
).
Ik wacht 't resultaat dus wel ff af
.
Er word tegenwoordig meer rotzooi verkocht op chip-gebied dan goed spul, dus ik ben altijd nogal sceptisch als er weer een nieuw bedrijfje met een chip op de markt komt

Ik wacht 't resultaat dus wel ff af

- pagan
- MG-R Freak
Was t antwoord van Dutchvitesse. Blijkbaar lukt t niet zo goed om de T16T te chippen.Dutch Vitesse schreef:pagan de genoemde spullen kun je het best zelf uit engeland laten komen
b.v. de boostcontroler (mechanische maar velen zijn er zeer te spreken over) van GBE + druk meter (voor die max 12psi druk)
en kijk voor Mongoose op www motorsportworld.co.uk zeer scherpe prijzen.
maar ik zou als tip geven geloof die praatjes van 200++++ pk niet gelijk de computer van de T16T valt niet te chip tunen het enige wat eraan gedaan kan worden is de boost cut en fuel cut weghalen en dan loopt je blok binnen no time stuk(mits je geen andere rods en pistons plaatst van b.v. JE)
Zoek voor echte gegevens etc over de T16 maar op Rovertech en dan merk je wel hoeveel ponden er in een 250+bhp blok gaan en krab je je nog eens achter je oor!!
Hoop je hiermee een beetje te kunnen helpen heb zelf ook dagen achter internet gezeten met de ti en het uiteindelijk bij lichte mods gehouden.
Ik ga wel de GBE boost controler aanschaffen. S kijken wat dat geeft.
Cheers Pagan