ik vroeg me af of jullie me misschien zouden kunnen helpen aan zoveel mogelijk websites en adressen van firma's of dealers die tuning stukken verkopen voor rover. ik rijd met een 200 1.4si en ben zo langzaamaan bezig met nieuwe stukken te zoeken en te monteren. kheb nu wel ff een financiele tegenvaller gehad. poelie van alternator was afgebroken, gelukkig is de riem er niet afgegaan of ik kon achter een nieue motor beginnen zoeken. is toch wel ff mooi een hap van 500 euro uit mijn budget. maar ja, ik ben in het bijzonder op zoek naar die nieuwe led-achterlichten. maar aangezien ik in belgië woon (wel tegen de grens maar toch) zou ik graag weten of jullie me aan wat adressen konden helpen van firma's in belgië of niet zo heel ver in nederland. kzou jullie heel dankbaar zijn:)
greetz
me
kijk maar eens bij rover, staan verschillende.
je zou eens kunnen vragen of ze ook naar belgie sturen (zie geen probleem dat het niet zou kunnen)
je hebt alleen kans dat de verzendkosten iets hoger worden.
Je alternatorpolie breekt af en je was bang dat je blok ging breken???
Het enige dat er kan gebeuren is dat je batterij leegloopt... Als je distributieriem breekt DAN heb je serieuze kosten.
Ene €500 voor ne nieuwe polie? Ik vrees dat ze u geript hebben.