autoverzekering alarm
autoverzekering alarm
wie heeft recent ervaring met verzekeren mg tf, en / of het aanpassen van het alarm van : af fabriek naar klasse 2 scm.
- JAH
- MG-R Regular
- Contacteer:
Re: autoverzekering alarm
Ik had problemen met een nieuwe TF en een casco verzekering. Moest klasse 3 zijn. Uiteindelijk is hij verzekerd bij een andere maatschappij met het standaard klasse 2 alarmfrances2 schreef:wie heeft recent ervaring met verzekeren mg tf, en / of het aanpassen van het alarm van : af fabriek naar klasse 2 scm.
-
- The Big Boss
voor info over alarmklasses en verzekering: scm.nl
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
mijn verzekering wilde mijn F eerste instatie niet all risk verzekeren omdat ze een klasse 3 eisen en er een klasse 2 alarm op zit. uiteindelijk zijn ze toch accoord gegaan met het klasse 2 alarm. enige dat ze wel wilde hebben was een verklaring van een MG-rover garage over het alarm dat er standaart inzat.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Vaak is dat het verhaalPatrickT schreef:mijn verzekering wilde mijn F eerste instatie niet all risk verzekeren omdat ze een klasse 3 eisen en er een klasse 2 alarm op zit. uiteindelijk zijn ze toch accoord gegaan met het klasse 2 alarm. enige dat ze wel wilde hebben was een verklaring van een MG-rover garage over het alarm dat er standaart inzat.
dreigen met andere verzekering doet wonderen
scm is na mijn idee in het leven geroepen door de verzekeraars zelf
www.scm.nl