powerfilter 620 si

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Hetismij

powerfilter 620 si

Bericht door Hetismij »

Hey mensen,

ik heb alweer een vraag. Ik wil dus een sportfilter plaatsen, maar ik heb weinig verstand van die dingen. Wat doet zo'n filter eigenlijk en welke kan ik het beste in de 620 si van me doen. Ik heb wel gehoord dat een auto niet genoeg lucht krijgt en met een open air filter krijgt hij meer lucht ofzo. Krijg je er meer vermogen door? Wat ben ik er trouwens ook allemaal voor nodig want alleen een filter zal wel niet genoeg zijn. Oftewel ik weet er niks van af en w8 op lappen text van jullie :P

Groeten!
rover 618I

Bericht door rover 618I »

heey ik heb al weer een tijd me rover verkocht maaruh ik zelf had er zo'n goedkopen onder zittuh van 50 euro.
maar als ik jou was zal ik gaan kijken naar green of k&n.
en je vermogens gaan wel omhoog jah maar je merkt er niet eggt veel van als je nog meer vragen heb over je 620si mag je me toevoegen op msn van_god_los_19@hotmail.com


grttzz marvin
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik zou ook kijken voor een green of k&n, als je het goed inbouwt dan merk je wel verschil in optrekken.

Zorg wel voor een goede koude luchttoevoer naar het filter dat is heel belangrijk anders heeft het nog geen zin, maak ook een hitteschild zodat het filter geen warme lucht van de motor op kan zuigen.
Plaats reactie