Middenconsole eruit voor vervanging schakelpookhoes

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Hetismij

Middenconsole eruit voor vervanging schakelpookhoes

Bericht door Hetismij »

hey mensen, ik zat dus even te kloten met mijn 620 si, want ik heb een nieuw schakelpook hoesje gehaald die bij mijn pookje past. Alleen ik heb dus echt een zwaar probleem, want als ik het zo zie moet ik zowat het hele middenconsole eruit halen. Maar jullie weten het vast beter ;) dus kan iemand me helpen? Groeten
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Hahaha, leuk werkje. Schroeven zoeken moet je zelf doen, ik weet ze niet allemaal meer zitten. Maar hier alvast een start.

Begin met de voorzetels weg te halen. Dan kan je bij de schroeven van je middenconsole. Normaal moet je eerst het stuk vd armleuning losmaken. Daarvoor moet je ook de bediening van de ramen er uit halen. dat kan door een schroevendraaier er tussen te steken (ad kant van de pook). Wees voorzichtig want t harde plastic durft te breken. Daarna kan je aan de schroeven van het het stuk dat rond de pook zit. Je moet ook voorzichtig de de klemmen die de console met het frame vasthouden los krijgen. Die durven nog wel eens blijven zitten.

Hoe je dan de pookhoes loskrijgt wijst zichzelf uit. Je kan best de nieuwe hoes op de originele draad en bevestigingen vastzetten. Heb ik ook gedaan.

Ik werk nog aan wat foto's.

Grtz, Pagan
Afbeelding
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Afbeelding
Afbeelding
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8410
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

(off-topic)mooi interieur!! (on-topic)hopelijk gaat het bij een 200 iets makkelijker :mrgreen:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
MG ZR RX ->coming soon!!

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Hetismij

Bericht door Hetismij »

Hardstikke bedankt pagan. Ik zal er een weekend voor vrijmaken :P Ben allang blij dat het kan ;)
Plaats reactie