HELP!!!!

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
testdoggy
MG-R Freak
Berichten: 13000
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 11:00 pm
Woonplaats: het MG-R Forum

HELP!!!!

Bericht door testdoggy »

ik heb dringend hulp nodig!

ik heb een 618si van 1998 nooit problemen gehad maar opeens doen de 2 ventilators et niet ze zijn wel goed heb ik getest et ligt niet aan de ventilators zelf.

ik ben helemaal de weg kwijt nu want ik kan nergens meer naartoe natuurlijk want zodra je effe stilstaat begint je temperatuurmeter omhoog te schieten en kan er niet erg lang mee rijden. zodra hij iets van driekwart van de meter bereikt begint hij ook koelvloestof uit een nippel aan de onderkant van de radiator te spuiten. het is nu twee keren gebeurt achterelkaar maar ik heb niet doorgereden en ik heb hem ook niet meer driekwart van de meter laten stijgen dus hij is nooit in de rooie gebied gekomen. mijn rover staat nu dus voor de deur. :cry:

ik heb ook een nieuwe thermostaat geplaatst de zekeringen zijn ook goed.


komt dit iemand bekend voor heeft iemand dit ook eerder gehad weet iemand wat het kan zijn.

zo ja waar kan het aan liggen en hoe kan ik dit fixen.
remco

Bericht door remco »

ik heb het met mijn 620 si ook gehad
ik heb een draadje van de pluspool van de accu naar de ventilator gemaakt met een zekering ertussen
het is een beetje kl*ten maar vergeet niet om hem uit te zetten want anders moet je drukken

maar hij koelt dan wel :lol:
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Als het goed is zit er ergens in je radiateur een plug met 2 draden erop. Als je deze draden met elkaar verbindt moet je ventilator gaan draaien.
Deze plug is een temperatuur sensor die er voor zorgt dat bij een bepaalde temp. de ventilator aanslaat.
Als je deze draden verbindt met elkaar en hij doet het is de sensor stuk.

Ik ga er van uit dat de zekering heel is :shock:

Mvg Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie