ecu-unit rover 220 tc
-
- MG-R Regular
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr aug 20, 2004 6:55 pm
- Woonplaats:
- Locatie: geldrop
ecu-unit rover 220 tc
hallo kan iemand mijn vertellen wat het merk en het nummer is van de ecu - unit van een rover 220 turbo coupe dit i.v.m. eventueel chiptuning
alvast bedankt
groeten frenk
alvast bedankt
groeten frenk
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
normaal gezien zit de ecu tussen de luchtfilter en de zekeringskast. Het is een alu doosje van +/- 25 bij 20cm en 3cm dik, er komen een heleboel kabels op toe en 1 vacuumleiding. Hierop staat bovenaan een stikker met de belangrijkste gegevens.
Ik kan je de gegevens geven van een gewone 220 coupe, maar daar zul je niet veel aan hebben denk ik.
Greetz roverdude

Ik kan je de gegevens geven van een gewone 220 coupe, maar daar zul je niet veel aan hebben denk ik.
Greetz roverdude
Ik lees regelmatig op een zweedse skyline forum wat dingetjes, en daar zeiden ze dat je net zo goed een boostcontroller en boost meter kan aanschaffen, en dan de druk een beetje verhogen. Van wat ik me kan herinneren is de max van de T16 14psi, daarna gaan dingen kapot. 12psi werd aangeraden om de motor langer mee te laten gaan.
Erik
Erik
Kan de benzinetoevoer dan nog mee? Heeft een 220tc een feulcut defender?rover220GTi schreef:Ik lees regelmatig op een zweedse skyline forum wat dingetjes, en daar zeiden ze dat je net zo goed een boostcontroller en boost meter kan aanschaffen, en dan de druk een beetje verhogen. Van wat ik me kan herinneren is de max van de T16 14psi, daarna gaan dingen kapot. 12psi werd aangeraden om de motor langer mee te laten gaan.
Erik
-
- MG-R Regular
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr aug 20, 2004 6:55 pm
- Woonplaats:
- Locatie: geldrop
jongens bedankt voor het reageren maar op mijn sticker staat helemaal niks meer nu had ik nummers genoteerd op de meeting van vandaag maar nu ben ik de tocht kwijt en daar had ik het op geschreven
duzzzzzzzzzzzzzzzzzz,
als iemand mij nog dat nummer kan door mailen (het begon met 3 letters en dan 6 cijfers geloof ik)
dan ben ik zeer geholpen
greetz frenk

duzzzzzzzzzzzzzzzzzz,
als iemand mij nog dat nummer kan door mailen (het begon met 3 letters en dan 6 cijfers geloof ik)
dan ben ik zeer geholpen
greetz frenk
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
Voor zover ik weet moet het tot 12 psi geen problemen opleveren. Als iemand dit van plan is zou ik de vraag eerst maar eens op de GTi forum plaatsen, maar ik meen me te herinneren dat je bij 14 psi wel veel last van bost spikes kreeeg en dus kans op detonation. Of je aan een fuelcut defender wat heb als je blok niet meer aan kan weet ik niet, misschien dat het op een Honda blok meer nut heeft?Kan de benzinetoevoer dan nog mee? Heeft een 220tc een feulcut defender?
Erik
-
- MG-R Regular
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr aug 20, 2004 6:55 pm
- Woonplaats:
- Locatie: geldrop
Re: nummer
hartstikke bedankt ik kon me wel voor me kop slaan toen ik erachter kwam dat ik het weer kwijt wasJos220TC schreef:Hey Frenk,
Hier mijn gegevens van de ecu-unit:
MKC101960 1204 4040
Hoop dat je er wat aan hebt, en als je hem gechipt hebt hoor ik graag de resultaten van je!
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
http://www.injectioncorrection.co.uk/in ... urer=Rover
wel blijft het altijd een beetje zoeken, ik heb een stuk of 6 ecu hier liggen maar er is er niet 1 gelijk aan een ander, terwijl ze wel allemaal uit rover 114 Gti's komen.
wel blijft het altijd een beetje zoeken, ik heb een stuk of 6 ecu hier liggen maar er is er niet 1 gelijk aan een ander, terwijl ze wel allemaal uit rover 114 Gti's komen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!