Zag bij autostyle (ja weet ik, is waardeloos) een setje witte wijzerplaten voor een rover 200. Gaatjes voor die kleine schroefjes die erin zitten en aanduiding in km/h en al.
Iemand ervaring met montage/demontage van dit soort spul? Geloof dat de wijzer dan van de teller af moet om dit te monteren en dit nogal link is??
andere wijzerplaten
- Striker
- MG-R Freak
Ik heb 't bij mijn auto vervangen en 't staat heel netjes, maar als ik van tevoren had geweten wat een kl*te werk 't is, dan had ik 't nooit gedaan.
Ik ben ongeveer een dag bezig geweest om m'n toerenteller weer fatsoenlijk aan de praat te krijgen (die geeft nu nog steeds 1100 toeren stationair aan
) en de km-teller kwam niet boven de 20 km/h uit
.
Volgens mij zijn er inmiddels van Lockwood tellerplaten leverbaar voor de 200 waarbij je de wijzers niet hoeft te verwijderen.
Ik ben ongeveer een dag bezig geweest om m'n toerenteller weer fatsoenlijk aan de praat te krijgen (die geeft nu nog steeds 1100 toeren stationair aan

Volgens mij zijn er inmiddels van Lockwood tellerplaten leverbaar voor de 200 waarbij je de wijzers niet hoeft te verwijderen.