alarm

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Rover 200

alarm

Bericht door Rover 200 »

Zou dit alarm :
http://www.rondevries.nl/catalog/produc ... a80b9c6a64
werken op in mijn 200 mk3? en zou het moeilijk aan te sluiten zijn??

groeten rover 200
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Dit kan op elke auto.

Ik ben ook aan het overwegen om dit te installeren.

Als je Peter van Meel uit Oosterhout kent, die kan er ook aan komen en installeert het voor je.
Hij rijdt in een VW Corrado bordeaux rood. Je ziet hem zelden, auto ziet er heel strax uit. Hij heeft vroeger altijd bij Rombouts gewerkt op zaterdag...
Of ie dat nog doet weet ik niet, maar ik kwam laatst een advertentie van hem tegen op marktplaats en toen zag ik zijn naam staan...

Ben je dacht ik voor hetzelfde geld klaar.

1 middagje werk.
Rover 200

Bericht door Rover 200 »

Oke, bedankt
Ik ken alleen die Peter niet, maar ik zal eens even verder zoeken dan. Wel een mooi systeem voor die centen.
Rover 200

Bericht door Rover 200 »

Ik heb die advertentie ook gevonden inmiddels, en gelijk maar even gemailt.

jullie horen wel of het iets word.

Groeten Rover 200
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Je moet eens op die camco site kijken...

Daar staat de nieuwe 7serie... heel mooi spul... en voor mij ideaal betreft die turbo timer :p

Als je het laat doen laat mij even weten...

Kom ik ff kijken...

PS reed jij laatst door de beemdenbuurt in Oosterhout toen ik buitenstond bij een vriendin van mij...???
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

het is inderdaad universeel en dus zou het op elke auto moeten passen en het is ook nog eens onwijs grappig, ik ben een keer met iemand mee geweest, en de auto geparkeerd bij een MC.D. en telkens om bijv. de 10 minuuten als er mensen naar kijken ff de motor starten op afstand, dan zie je mensen af en toe wel heel verdwaasd naar binnen kijken haha
Plaats reactie