auto doet het ff niet meer...

214 216 218 220 25
Plaats reactie
MarkBRM

auto doet het ff niet meer...

Bericht door MarkBRM »

!@#$$%^^&&.... fill in the blanks..

had eergister ineens wat problemen. bij het intrappen van de koppeling (met lopende motor) begon hij te ratelen en te piepen, alsof er iets aanliep. dacht dat het de drukgroeplager was. dus gisteren naar dealer gebracht.

hij zei dat het wel meeviel en dat het nix ernstigs kon zijn. raadde mij aan om voorlopig ff aan te kijken ipv dure reparatie (hele bak zou eronder weg moeten, you know the drill). kon totaal geen kwaad volgens hem.

wel dus...

ben ik gister onderweg, sta voor het stoplicht. wil wegrijden, knalt uit de 1e versnelling terug in neutraal, horten stoten en afgeslagen. kon hem daarna wel starten maar met geen mogelijkheid in de versnelling terug krijgen, geen enkele. kon geen kwaad toch???

heb hem dus maar terug naar garage gesleept en hij zal nu wel uit elkaar liggen.. dat gaat geld kosten :-(

maar ik denk dat we het wel es over korting moeten hebben ofzo, als hij eerst zegt dat het geen kwaad kan.

dus, voorlopig rij ik ff in een suzuki vitara, ook lachen.

Mark
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Mark geloof me... daar word je echt niet blij van...
ik ben zeer bang dat je t zelfde probleem hebt als mij... :cry:
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

update:

zojuist gebeld, waarschijnlijk koppelingsplaten overleden... kost waarschijnlijk een goede 500 euro, wordt ik dus ff niet blij van.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hmm nah idd word je daar niet blij van, maar dan ben je nog wel goedkoper uit als mij.. maargoed tis idd echt gigantisch kloten...
Plaats reactie