afgang!!!

414 416 418 420 45
marsrover

Bericht door marsrover »

uhh is het niet zo'n beetje vreemd??

jij zit met een koppel van 127 Nm in je auto stoer te doen terwijl zij in die audi, die er totaal afschuwelijk uitziet :lol:, met een koppel van 195 Nm onder dr kont zit...

tja, dan kan je wel meer pktjes hebben maar als je minder trekkracht hebt, moet je ook niet gaan sprinten.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

staat alleen niet vaak achter op een auto wat voor vermogen pk/nm aanwezig is :mrgreen:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

BTW lees ik daar "eigen zaak". Bikes of iets anders?

Nou proficiat he kerel. Veel succes ermee. Enne wanneer is de opening - ik heb nl nou al dorst.

Cheers Pagan ;)
Afbeelding
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

marsrover schreef: tja, dan kan je wel meer pktjes hebben maar als je minder trekkracht hebt, moet je ook niet gaan sprinten.
Daar gaan we weer, vermogen is het enige wat belangrijk is. Wel eens met je trekker gesprint tegen een F1-auto?

Vermogen(joules per seconde) is waar het om gaat, hoeveel kinetische energie (in joules) kun je in de auto stoppen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
eggbert

Bericht door eggbert »

pagan schreef:BTW lees ik daar "eigen zaak". Bikes of iets anders?

Nou proficiat he kerel. Veel succes ermee. Enne wanneer is de opening - ik heb nl nou al dorst.

Cheers Pagan ;)
jah hoor, men hoogst eigenste bike shop gaat open in Sint-Martens-Latem na het weekeind van de 15de augustus. Hiermee wordt ik van den eerste keer de jongste zelfstandige in Latem 8)
Hier mijn logo (ontworpen door men broer)

Afbeelding
CRualA

Bericht door CRualA »

sint martens latem?was dat nu niet het rijkste dorp van Belgie??

hopelijk gaan die rijkerds op een zonnige dag ipv met de Jaguar met de fiets rijde eh ;)

ga je ook moto's verkope?anders kom ik wel is piepe ze 8)
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

eggbert schreef:jah hoor, men hoogst eigenste bike shop gaat open in Sint-Martens-Latem na het weekeind van de 15de augustus. Hiermee wordt ik van den eerste keer de jongste zelfstandige in Latem 8)
Hier mijn logo (ontworpen door men broer)

http://img224.echo.cx/img224/4773/tveloken2kopie1br.jpg
Een vat een vat een vat!!!

In St. Martens - Latem :shock: Is een 400 dan nog wel goed genoeg? Tussen aldi :mrgreen: beemers en jags en porches... Ale veel succes en ik kom zeker eens langs (aangezien mijne velo helemaal uit elkar ligt).

Cheers Pagan
Afbeelding
eggbert

Bericht door eggbert »

CRualA schreef:sint martens latem?was dat nu niet het rijkste dorp van Belgie??
het tweede rijkste dorp van België, kgeloof dat die gemeente waar Jean-Marie Pfaf woont de rijkste is...

Kvrees dat het enkel fietsen worden. Geen bromfieten of motos en dergelijke... De reden: voor de moment doen we enkel fietsen en zijn we met twee tijdens de zomer allebei 60 uren in de week bezig om alle fietsjes op tijd gedaan te krijgen. Ik wil me nog niet voorstellen hoe het er gaat uitzien als ik het alleen ga moeten doen. Ik hoop langs ne kant doordat ik een 100m verhuis en de winkel wat kleiner wordt er een aantal klanten van tussen vallen (liefst niet TE veel). Nu hebben we klanten die van overal in Gent komen en die hun herstellingen moeten dan meestal opgehaald en naar huis gevoerd worden en daar kruipt massa's tijd in . Als ik mocht kiezen dan hield ik het clienteel liever wat bij de Latemnaars die gemakkelijk zelf kunnen komen.

En dan nog die 400... Die moet maar genoeg zijn (tenminste voor een paar jaar nog) ik ben die dikke nekken met hun porsche en bmw zo beu gezien! ik ben gewoon blij als ik eens iets 'anders' zie rijden, iets exclusiever... bv de 75 v8 daar rijden er in Latem nog enigste van rond, een paar aston martins en enkele maserati's. dat zijn degene waarvoor ik echt nog m'n hoofd draai en met open mond sta te kijken

seeya eggbert
FrenzY

Bericht door FrenzY »

het duurste dorp van vlaanderen ;) , zeker kwa 'behuizing'
Jmrules

Bericht door Jmrules »

eggbert schreef: het tweede rijkste dorp van België, kgeloof dat die gemeente waar Jean-Marie Pfaf woont de rijkste is...
Brasschaat dus, maar dat is dan ook "klein-Holland" en ik weet niet of je dat nog mee mag tellen. :mrgreen:
Plaats reactie