Jah, hijs doodnormaal.
mijn probleem is dat mijn budget niet zo hoog is
ik weet dat hij veel veel veel mooier kan worden,
maar de basis is er :P
hopelijk krijg ik de 26ste een paar goede ideen!
Wiew, mooi bakkie man. Trouwens, voor de ideetjes, een K&N 57i kitje werkt erg leuk (kit nr. 57-0053). Heb er bij de mijne zojuist een driepuntsgordel in gehangen, flikker nu wat minder snel van m'n stoel in een snelle bocht
Niels schreef:Wiew, mooi bakkie man. Trouwens, voor de ideetjes, een K&N 57i kitje werkt erg leuk (kit nr. 57-0053). Heb er bij de mijne zojuist een driepuntsgordel in gehangen, flikker nu wat minder snel van m'n stoel in een snelle bocht
Tja een filtertje werkt altijd leuk.
De standaard gordel is trouwens een 3-punts gordel, ik neem aan dat je een 4 punts hebt geplaatst?
Als je wat minder snel van je stoel af wilt vallen, dan zou ik een paar Gti-stoelen plaatsen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
118GTR schreef:De standaard gordel is trouwens een 3-punts gordel, ik neem aan dat je een 4 punts hebt geplaatst?
Nou ja, een 4 punts die uiteindelijk toch weer 3 punts wordt als je begrijpt wat ik bedoel. Hou het in ieder geval op een 4 punts, daar lijkt het nog het meeste op (ja, wel rood ja )
Ben gisteren bij NLPower in Zwolle geweest en die wisten me te vertellen dat dat kitje sinds een jaar ofzo niet meer te verkrijgen is en dat het gewoon een uni kitje is die je dan krijgt en datzelfde geld ook voor een Green kitje voor de 100 serie.
Groet
Beko
Heb by the way gewoon een simpele uni gekocht van Raid HP hoop dat jullie me nou niet gaan uitschelden dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt hij klinkt in ieder geval lekker
op de site van efkaimport.nl (de importeur van K&N) staattie nog gewoon?
je kan anders ook de 57-0167 bestellen, die is voor de 214/414 SPi en dat is hetzelfde blok als in de 114. Die kit is nog is 30 euro goedkoper ook :P :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mark16v schreef:op de site van efkaimport.nl (de importeur van K&N) staattie nog gewoon?
je kan anders ook de 57-0167 bestellen, die is voor de 214/414 SPi en dat is hetzelfde blok als in de 114. Die kit is nog is 30 euro goedkoper ook :P :P
Heb er al een gekocht en die was wel stukken goedkoper als een K&N of een Green als deze me niet aanstaat kan ik hem nog wegflikkeren en dat zou zonde zijn met een dure K&N en nou heb ik zelf ook weer wat te doen in het weekend hier zelf een kit van te maken
Groet
Beko
PS: ging mij puur om het geluid want pk's krijg je toch niet van die dingen