Letters op de achterkant eraf halen
Letters op de achterkant eraf halen
Ik wil graag ROVER en 600 op de achterkant van men wagen eraf hebben, is dit gemakkelijk te doen of moet je dit bij een garage laten doen?
Ik weet niet precies hoe het op een 600 zit maar volgens mij zitten er geen gaatjes achter. Ze zitten dus gewoon geplakt en je kan bijvoorbeeld een visdraadje erachter langs halen, of met een fohn erop zodat de lijm zacht wordt. De resten van de lijm kan je ook weer met de fohn eraf pulken, soms komt het ook met wasbenzine ofzo los.
Nog een goede tip: met een gum (zoeen waar je potlood mee uitgumt) poets je de lijm/tape er zo af.
Nog een goede tip: met een gum (zoeen waar je potlood mee uitgumt) poets je de lijm/tape er zo af.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- pagan
- MG-R Freak
Geen gaatjes voor de letters. Het centrale logo weet ik niet, want dat laat ik er liever opstaan.
Makkelijkst idd met een fohn opwarmen (niet te veel op je lak blazen) en dan voorzichtig met een fijn mesje, visdraadje, ... loshalen. De resten verwijderen met wasbenzine. Wel spoelen met water.
Grtz, Pagan
Makkelijkst idd met een fohn opwarmen (niet te veel op je lak blazen) en dan voorzichtig met een fijn mesje, visdraadje, ... loshalen. De resten verwijderen met wasbenzine. Wel spoelen met water.
Grtz, Pagan

tis gelukt, ging nog handiger dan ik dacht, check http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=4764 voor pics
zitten die logo's op een rover 200 uit 98 ook gewoon geplket want ik heb geen zin in gaatjes in de klep
hoe zit het met mogelijk kleur verschil aangezien die al vanaf 98 die logo's dr op heeft zitten en natuurlijk altijd buiten en dus ook in de zon is geweest weet niet of vorige eigenaar garage had maar hij is hoe dan ook wel aan zon blootgesteld geweest en ik zou t jammer vinden op een donkere auto kleurverschil te hebben
hoe zit het met mogelijk kleur verschil aangezien die al vanaf 98 die logo's dr op heeft zitten en natuurlijk altijd buiten en dus ook in de zon is geweest weet niet of vorige eigenaar garage had maar hij is hoe dan ook wel aan zon blootgesteld geweest en ik zou t jammer vinden op een donkere auto kleurverschil te hebben
-
- The Big Boss
meestal niet...
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
zo stikkers zijn dr af aleen wat een rot werk om die plak sooi dr af te krijgen maar heb ont dekt dat het t makelijkst gaat als je t iets los peutert en dan met je duim van beneden naar boven wrijft met veel druk dr op uitgeoefent niet zo veel dat je de klep indeukt maar wel zo veel mogelijk te beginnen bij t stukje waar je t hebt losgepeutert
verder heb ik gelijk ff met pure shampoo en metallic was bij gewerkt maar zal nog wel even paar was beurten kosten voor t geheel ontzichtbaar is want je ziet t nu bijna niet maar als je hel goed kijkt zie je iets van smeer of wax resten waar je met die letters dr op niet bij kan komen om t goed uit te poetsen dus dat moet dr nog even afslijten maar t valt gelukkig niet ernstig op
gelukkig geen kleur verschil aleen die restjes die je eigenlijk niet kan zien maar als je t weet valt t net ietsjes op
verder heb ik gelijk ff met pure shampoo en metallic was bij gewerkt maar zal nog wel even paar was beurten kosten voor t geheel ontzichtbaar is want je ziet t nu bijna niet maar als je hel goed kijkt zie je iets van smeer of wax resten waar je met die letters dr op niet bij kan komen om t goed uit te poetsen dus dat moet dr nog even afslijten maar t valt gelukkig niet ernstig op
gelukkig geen kleur verschil aleen die restjes die je eigenlijk niet kan zien maar als je t weet valt t net ietsjes op